واکنش شاه ماهی به پیشنهاد پرسپولیس؛ بلافاصله به باشگاه رفتم

واکنش شاه ماهی به پیشنهاد پرسپولیس؛  بلافاصله به باشگاه رفتم

سیامک نعمتی یکی از بازیکنانی بود که قراردادش با پرسپولیس در پایان لیگ بیست و یکم به پایان رسید. سیامک که چند سالی است در پرسپولیس حضور دارد یکی از بازیکنان باکیفیت این تیم است و در موفقیت های سال های اخیر پرسپولیس نقش داشته است. با وجود شایعات مختلف، سیامک یکشنبه شب در باشگاه پرسپولیس حضور یافت و مذاکرات نهایی را انجام داد و قرارداد خود را برای دو فصل دیگر با پرسپولیس تمدید کرد تا در فصل جدید با دانیال اسماعیلی فر برای دفاع راست رقابت کند. نعمتی البته توانایی بازی در پست هافبک راست و حتی خط حمله را دارد و بازیکنی چند تفنگ به حساب می آید. فرصتی دست داد تا در مورد تمدید قراردادش با پرسپولیس و همچنین شرایط فصل آینده این تیم با سیامک صحبت کنیم که در ادامه می خوانید.

با تمدید قرارداد با پرسپولیس شروع کنیم.

خیلی خوشحالم که دوباره برگشتم و توانستم با باشگاه بزرگ پرسپولیس قرارداد ببندم. اخیرا صحبت هایی مبنی بر وجود مشکلاتی وجود دارد و سیامک برای تمدید قرارداد در باشگاه حضور نخواهد داشت و یا می خواهد از پرسپولیس جدا شود. باید بگویم بعد از آخرین بازی به مسافرت رفتم و با تماس باشگاه بلیت گرفتم و سریع به تهران رسیدم تا قراردادم را امضا کنم. همه حواشی را تکذیب می کنم و به محض تماس باشگاه برای تمدید قرارداد به اینجا آمدم و مشکلی پیش نیامد.

جذب بازیکنان سرشناس تا چه اندازه در تمدید قرارداد شما تاثیر داشته است؟

فکر می کنم تیم ما در نقل و انتقالات خوب عمل کرد و بازیکنان خوبی جذب شدند، بی شک بازیکنانی که جذب شدند هم در تمدید قرارداد من تاثیر دارند. فکر می کنم ما شایسته قهرمانی دوباره هستیم. امیدوارم لیگ برترو و جام حذفی را ببرم و به هواداران تقدیم کنم. امسال شرمنده هواداران بودیم و خدای نکرده بتوانیم سال آینده جشن قهرمانی پرسپولیس را بگیریم.

فکر می کنی چرا پرسپولیس در فصل گذشته نتوانست قهرمانی های چند سال اخیر خود را تکرار کند؟

تیم ما از نظر گلزنی عملکرد بدی نداشت اما در چند بازی که شدیداً به 3 امتیاز نیاز داشتیم، به راحتی امتیاز از دست دادیم و همین باعث شد مسیر قهرمانی را از دست بدهیم و جام ها را از دست بدهیم. فکر می کنم در برخی مسابقات واقعا بدشانس بودیم و در حالی که تیم برتر زمین بودیم و باید پیروز می شدیم، این اتفاق نیفتاد و به راحتی به حریف امتیاز دادیم. باز هم اگر بدشانسی و یک سری اتفاقات نبود الان جای ما و تیم قهرمان عوض شده بود. به نظرم امسال تیم ما مستحق کسب حداقل یک جام بود، با این حال می دانم که توقعات از پرسپولیس زیاد است و ما هم سعی کردیم قهرمانی را به هوادارانمان بدهیم، اما متاسفانه شرایط آنطور که می خواستیم پیش نرفت و توانستیم. قهرمانی را نبرد.

فصل بعد را چطور می بینید؟

خب قطعا فصل سختی پیش رو داریم و این بدان معنا نیست که از این به بعد قهرمانی برای ماست. باید خیلی خوب آماده شویم و سخت تلاش کنیم تا بتوانیم در هر دو جام نتایج خوبی کسب کنیم و قهرمانی را به پرسپولیسی ها بدهیم.

در خبرها آمده بود که از دو باشگاه صنعتی پیشنهادات مالی بسیار خوبی داشتید. چه شد که پرسپولیس را انتخاب کردی؟

این یک پیشنهاد بود اما همه می دانند که من با هیچ تیمی جلسه نداشته ام، همیشه گفته ام که اولویتم مذاکره با پرسپولیس و بازی برای این تیم است. اول از همه به باشگاه پرسپولیس آمدم و خیلی زود قراردادم را تمدید کردم. اصلاً بحث مالی برای پرسپولیس مطرح نیست، چون همیشه در نیم فصل تمدید کرده ام اما امسال شرایطی پیش آمد که در آن مقطع قراردادم را تمدید کردم. با باشگاهی که صحبت کردم به این نتیجه رسیدیم که در خدمت پرسپولیس باشم و بتوانم با افتخار پیراهن این تیم را بپوشم و از این بابت بسیار خوشحالم.

او 6 سال در پرسپولیس بود و الان یکی از بازیکنان قدیمی پرسپولیس هستید. فکر می کنی تا کی در این تیم بمانی؟

بدون شک تا زمانی که پرسپولیس بخواهد در این تیم خواهم ماند. این رویای هر بازیکنی است. به حضور در این باشگاه افتخار می کنم. 5 فصل خیلی خوب در پرسپولیس داشتم و البته با تمدید 2 فصل قراردادم 7 سال حضورم در تیم محبوبم می شود.

جذب دانیال اسماعیلی فر و رقابت با او چطور؟

اصلا بحث رقیب نیست و گفته نمی شود چه بازیکنی فیکس شود و چه کسی روی نیمکت بنشیند. این یک حرفه نیست. من با تمام وجودم پرسپولیس را دوست دارم و با افتخار قراردادم را تمدید کردم. همه ما باید برای موفقیت پرسپولیس با بازیکنان کار کنیم و فرقی نمی کند چه کسی در ترکیب اصلی باشد. هرکسی که بازی کند قطعا هر کاری که ممکن است انجام خواهد داد تا تیم به نتیجه برسد.

این فصل منجر به جام جهانی خواهد شد و این برای بازیکنان بسیار مهم است. شما در چندین تیم ملی حضور داشته اید و اسکوچیچ از شما خبر دارد. چقدر امید به حضور در لیست نهایی تیم ملی جام جهانی دارید؟

این دقیقاً همان چیزی است که من فکر می کنم و فکر می کنم امسال یکی از مهم ترین سال های فوتبال برای همه بازیکنان است. همه دوست دارند در جام جهانی شرکت کنند. برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم به نتیجه خوبی برسند و شرایط به گونه ای پیش برود که من هم در تیم ملی حضور داشته باشم و در لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی قرار بگیرم.

دیدگاهتان را بنویسید