واکنش فوری شاه ماهی پرسپولیس به پیشنهاد نجومی تیم صنعت

واکنش فوری شاه ماهی پرسپولیس به پیشنهاد نجومی تیم صنعت

سومین قهرمانی یحیی گل محمدی با پرسپولیس بود تا جایی مثل برانکو ایوانکوویچ در این باشگاه پیدا کند. موفق ترین سرمربی بومی تاریخ لیگ برتر برای باشگاه پرسپولیس در حالی که از استقلال و همچنین سپاهان که در پایان سال 1401 کمترین شانس را در بین مدعیان داشت به قهرمانی رسید.

تمرکز بالای یحیی گل محمدی و بازگرداندن اعتماد به نفس در بین بازیکنانش باعث شد این تیم امسال از هفت بازی 6 برد را به دست آورد و قهرمان بیست و دومین دوره لیگ برتر شود.

گل محمدی انرژی خود را روی نیمکت پرسپولیس گذاشت در حالی که حواشی زیادی برای این تیم و باشگاه داشت اما سرمربی پرسپولیس سعی کرد بدون وارد شدن به این مشکلات آرامش خود و تیمش را حفظ کند تا موفق ترین سرمربی شود. در کشور در تاریخ باشگاه پرسپولیس.

موفقیت گل محمدی در پرسپولیس باعث شده تا او در یکی دو ماه اخیر با پیشنهادات مختلفی روبرو شود. سرمربی پرسپولیس نه تنها پیشنهاد داخلی دریافت کرد، بلکه از طریق یک ایجنت با پیشنهاد پیوستن به باشگاه های حاشیه خلیج فارس مواجه شد، اما خواستار رفع این مشکل و مخفی نگه داشتن چنین پیشنهاداتی تا پایان لیگ شد.

او به محض کسب عنوان قهرمانی با پرسپولیس، با وجود اینکه یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت، با اصرار یک باشگاه داخلی مواجه شد، اما تصمیم گل محمدی نشان از عطش سیری ناپذیر او برای قهرمانی دارد.

یحیی گل محمدی بر تمرکز فردی و تیمی تاکید کرد و درباره آن حواشی گفت: من فقط به پرسپولیس فکر می کنم. جام حذفی در راه است. شاید لیگ برتر تمام شده باشد اما فصل فوتبال ادامه دارد. هیچ چیز تمام نشده است و حضور در جام حذفی برای ما بسیار مهم است.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: با تمام احترامی که برای یک تیم خوب قائلم، تمرکزمان را بر پیروزی در این بازی و صعود به فینال گذاشته ایم. حالا این سوال مهمتر از هر چیز دیگری است. هر جام باعث خوشحالی هواداران ما می شود. تمام تلاش خود را برای کسب دومین جام انجام می دهیم

دیدگاهتان را بنویسید