ستاره پرسپولیس از سر لجبازی به جوجه کشی افتاد!

ستاره پرسپولیس از سر لجبازی به جوجه کشی افتاد!

عیسی القطر مهاجم پرسپولیس اوایل فصل گذشته با قراردادی دو ساله به این تیم پیوست. او از ابتدا در تیم پرسپولیس درخشید و اولین سرخپوش پرسپولیس بود که در سال 2020 به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید و در این دوره از مسابقات چند گل مهم برای السد، پاختاکور و الشارجه به ثمر رساند. نقش اساسی در موفقیت تیمش در این تورنمنت داشته باشد اما بدشانسی های او از همان زمان آغاز شد. جایی که برای خوشحالی اش بعد از بازی با پاختاکور 6 ماه تنبیه شد.

او در بازگشت چند گل مهم از جمله در دربی فصل گذشته پرسپولیس برای نشان دادن آمادگی خود به ثمر رساند اما مصدومیت های اتفاقی باعث شد تا یحیی گل محمدی به عنوان یک بازیکن آماده اصلا به او تکیه نکند.

القطری نیز در این فصل 4 گل برای پرسپولیس به ثمر رساند اما با بدشانسی اصلی خود یعنی قطع تساوی در نیمه دوم دی ماه و یک بازی، با پدیده باخت فصل مواجه شد.

زمانی که او در حال انجام تمرینات قبل از عمل بود، خبر جالبی رسید. رباط مچ پا پاره نشده است». این خبر در فضای مجازی منتشر شد اما ماجرا از این قرار بود که او به دلیل قدرت عضلاتش مشکلی برای تمرین نداشت و از کادر فنی خواست تا او را به تمرینات تیم اضافه کنند.

درخواست القطری با مخالفت کادر فنی مواجه نمی شود اما مشخص است این بازیکن رباط پاره شده نمی تواند پرسپولیس را در مسابقات همراهی کند.

از سوی دیگر این بازیکن نیز از انجام عمل خودداری کرد تا در واقع بیش از چهار ماه را از دست بدهد. همانطور که مشخص است شماره 72 پرسپولیس قصد جراحی ندارد و به همین دلیل عملا بخشی از فصل آینده را از دست داده است.

در دنیای فوتبال فوق ستاره هایی مانند ژاوی، فرانچسکو توتی، رادامل فالکائو، زلاتان ابراهیموویچ، دل پیرو، روبرتو باجو، مارکو آسنسیو و بسیاری دیگر مصدوم شدند اما او خیلی سریع وارد عمل شد و پس از آن بهبود یافت تا به تیمشان کمک کند.

باشگاه پرسپولیس مدت هاست با نامه نگاری هایی مبنی بر تمدید قرارداد با کسانی که قراردادشان در پایان فصل به پایان می رسد، این اقدامات تاکنون برای تمدید قرارداد القطر انجام نشده است، بنابراین به نظر می رسد اصرار در عملیات به همین دلیل باشد. . این مهاجم اولین جدایی از پرسپولیس را در پایان فصل به او داد.

دیدگاهتان را بنویسید