تیزر رسمی صدمین جشنواره بین المللی فیلم منتشر شد


ساعت: 12:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۰
کد خبر: 1917138

همزمان با آغاز به کار کارگاه های این جشنواره در استان های مختلف، تیزر رسمی سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 رونمایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ همزمان با آغاز به کار کارگاه های این جشنواره در استان های مختلف، تیزر رسمی سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 رونمایی شد.

در این تیزر ساخته محمود کریمی و صداپیشگی منوچهر ولی زاده به تنوع ژانرها و مضامین این دوره از صدمین جشنواره فیلم پرداخته شده است.

فراخوان سیزدهمین دوره این جشنواره در ابتدای آبان ماه منتشر شد و از علاقه مندان برای شرکت در سه بخش رقابتی ملی، بین المللی و ویژه کودکان و نوجوانان دعوت شد و «اخلاق» در بخش بین الملل تا پایان آبان ماه برگزار می شود. ژانویه امسال.

پخش ویدئو
کد دانلود ویدیو
فیلم اصلی
همچنین سمینارهای آموزشی سیزدهمین جشنواره فیلم 100 متناسب با رویکرد این دوره فراتر از تهران با حضور اساتیدی چون هادی مقدم دوست، محمدرضا سختمندان و محمد پایدار در شهرهای زنجان، قزوین، اصفهان برگزار شد. و مشهد و به زودی نیز با حسین دارابی، امیرپروزیری و… در سایر مراکز استان از جمله اهواز، تبریز، شیراز، بندرعباس، رشت و … نیز برگزار می شود.

سیزدهمین دوره صدمین جشنواره بین‌المللی فیلم به دبیری یوسف منصوری و زیر نظر سازمان سینمایی سوره در اوایل اسفند 1300 برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید