فیلم پدرخوانده به زودی به نت فیلم/ تیزر مسابقه رونمایی می شود


ساعت: 09:42
تاریخ انتشار: 09/09/1401
کد خبر: 1914013

رئالیتی شو «پدرخوانده» به کارگردانی سعید ابوطالب و مجری گری فقید کامبیز دیرباز به عنوان مجری این مسابقه به زودی در فیلم نت منتشر می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سابقه کار و هنر گفت ابوطالب همانطور که می بینید به غیر از یکی دو فیلم مستند، بیشتر آثار او در قالب است به واقعیت تبدیل شود انجام شده؛ رالی ایران، کشور دانش، شام ایرانی و آخرین آن، مسابقه “شب های مافیا” که از سیمای بومی پخش شد و توانست طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد و اکنون بر اساس همین مسابقه، یک واقعیت نمایشی دیگر با عنوان “پدر خوانده» به شبکه نمایش خانگی راه پیدا کند.

ابوطالب درباره این مسابقه می گوید: این برنامه از نظر اجرا با «شب های مافیا» تفاوت های اساسی دارد. در بازی پدرخوانده 11 بازیکن، 7 شهروند و سه اوباش به همراه یک فرد مستقل به رقابت با یکدیگر می پردازند. در «پدرخوانده» اکثر شرکت کنندگان برتر این برنامه در این رئالیتی شو حضور دارند به جز چند نفر از شرکت کنندگان شام مافیایی که با پلتفرمی دیگر قرارداد دارند.

رئالیتی شو «پدرخوانده» از پلتفرم فیلم نت پخش می شود و کمبوجیه متاخر مدیر این بازی قسمت اول این رئالیتی شو به دلیل پیچیدگی های گیم پلی 4 ساعت به طول انجامید و قرار است همزمان در قالب یک قسمت پخش شود.


افشای تیزر مسابقه

تیزر این مسابقه به تازگی فاش شده است و به نظر می رسد بسیاری از اتفاقات و هیجانات با پدرخوانده در فضای مجازی پخش شود.


خبر خاکستری

امیر کربلایی، ترلان پروانه، سپند امیر سلیمانی، پژمان بازگی، علی صالحی، حدیث میرامینی، امیرحسین مدرس، محمد نادری، شیدا یوسفی، میتم درویشان پور، معین زندی، ارسلان قاسمی، مویتبی سایبان وحشی‌السّلام، حسینی، حسینی السا فیروز آذر، کیمیا بابیان، باربد بابایی، ایمان صفا، مریم مومن، بهاره افشاری و امیرعلی نبویان از جمله نفراتی هستند که به عنوان بازیکن در این دیدار حضور خواهند داشت.


بیشتر بخوانید؛


معرفی شبکه نمایش خانگی جدید

دیدگاهتان را بنویسید