دیدار نوروزی معاون اول رئیس جمهور با تعدادی از خانواده های معظم شهدا / تسلیت درگذشت آیت الله محمدی ریشهری


ساعت: 14:52
تاریخ انتشار: 1401/01/02
کد خبر: 1817104

معاون اول رئیس جمهور با خانواده تعدادی از شهدای هشت سال حفاظت و حرم مطهر دیدار و فرارسیدن سال نو را به آنان تبریک گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد محبر معاون اول رئیس جمهور در سفر به دسفول به همراه دو فرزندش شهید شجاعی پور که به جز پدر و مادرش شهید عبدالعلی شجاعی پور و طوبی شیرعلی سام سه تن دیگر از اعضای خانواده به نام های عبدالعظیم، شازیپ و پروین شجاع اسلام را غسل تعمید دادند. و انقلاب ملاقات کرد و صحبت کرد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین در دیدار با همسر و فرزند شهید مدافع حرم امیرعلی هویدی، ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی، سال نو را به آنان تبریک گفت.

پس از این دیدارها، مخبر با حضور در منزل شهدای کوچک نفتی، با مادر و برادر شهیدان علیرضا، محمدرضا و حمیدرضا روگانی جونیور در دسفول دیدار و در فضایی صمیمانه با آنان به گفتگو پرداخت و عید نوروز را به آنان تبریک گفت.

دیدار با همسر، فرزندان و مادر شهید محمد حسن پارساکیان (کوساچی) از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس که سال گذشته پس از کسب افتخار جانبازی به یاران شهیدش پیوست، از دیگر برنامه های این مراسم بود. اولین دیدار معاون رئیس جمهور با خانواده شهدا


* درگذشت آیت الله محمدی رئیسی را به اطلاع مطلعان تسلیت عرض می نماییم

محمد محبر معاون اول رئیس جمهور در پیامی درگذشت آیت الله محمد محمدی رئیسشهری نماینده ولی فقیه و تولیت حرم حضرت عبدالعظیم (ع) را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

ما برای خدا هستیم و به سوی او باز می گردیم

درگذشت آیت الله محمد محمدی رئیسهری نماینده ولی فقیه و تولیت حرم حضرت عبدالعظیم (ع) موجب تأسف و تاثر شد.

این عالم با فضیلت و ربوبی که در خط مقدم مبارزات انقلاب اسلامی قرار داشت، پس از انقلاب نیز در مسئولیت ها و مناصب مختلف منشأ خیر و خدمات گسترده ای در کشور بود و آثار و تألیفات ارزشمند دینی از خود به جای گذاشت.

اینجانب درگذشت این روحانی بزرگ را به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای این مرد علو درجات خدمت و برای خانواده و بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

محمد محبر

معاون اول رئیس جمهور

دیدگاهتان را بنویسید