رئیس جمهور در پیامی درگذشت آیت الله ریاحی را تسلیت گفت


ساعت: 10:11
تاریخ انتشار: 1401/01/02
کد خبر: 1817047

رئیس جمهور در پیامی تسلیت درگذشت آیت الله ریاحیری گفت: خدمات ارزنده مرحوم آیت الله ریاشهری برای انقلاب اسلامی در سنگرهای مختلف، بار بزرگی بر دوش ایشان خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران در پیامی درگذشت آیت الله محمد محمدی رئیسی را تسلیت گفت.

رئیس جمهور این ضایعه را به بیت محترم آیت الله ریشهری، حوزه های علمیه، شاگردان آن مرحوم و مردم شریف و انقلابی شهرستان ری تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ما برای خدا هستیم و به سوی او باز می گردیم

درگذشت دانشمند و انقلابی فرزانه آیت الله محمد محمدی ریشهری موجب درد و رنج فراوان شد.

این عالم برجسته که از یاران باوفای امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بود، سالیان متمادی در تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) منشأ خدمات فراوانی بود و بسیاری را تربیت کرد. دانش پژوهان و دانشجویان در زمینه قرآن و احادیث.

آیت الله ریشهری نیز در سنگرهای حجاج ایرانی، وزارت اطلاعات، مجلس خبرگان رهبری و دادستانی کل کشور برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی مجاهدت خستگی ناپذیری داشت که بی شک بار بزرگی بر دوش ایشان خواهد بود.

اینجانب این مصیبت وارده را به بیت مطهر و حوزه های علمیه و طلاب عالم دیگر و مردم شریف و انقلابی ری تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای ایشان رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم. سلامتی برای همه بازماندگان

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید