رئیس جمهور در پیامی درگذشت آیت الله موسوی بوینورد را تسلیت گفت


ساعت: 13:05
تاریخ انتشار: 1401/02/02
کد خبر: 1833790

رئیس‌جمهور در پیامی ارتحال عالم متقیان را به آیت‌الله موسوی بنور برای برگزاری سمینارها، طلاب، دانشجویان، علاقه‌مندان و خانواده ایشان و اخوان تسلیت گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ موسوی بوینوردی رئیس جمهور در پیامی درگذشت عالم وارسته آیت الله سیدابراهیم رئیسی را به حوزه های علمیه، علما، طلاب، علاقه مندان و خانواده محترم ایشان و اخوان المسلمین تسلیت گفت.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در پیام تسلیت درگذشت عالم وارسته آیت الله سید مهدی موسوی بوینوردی (طب سوره) فرزند مرحوم آیت الله حاج میرزا حسن بوینوردی (رضوان الله تعالی علیه) گفت: پس از سالها مجاهدت و مجاهدت. عمر پربرکت او با اخلاص و ساده زیستی در راه رواج معارف اسلامی و تألیف آثار فراوان و تربیت شاگردان فراوان و خدمت به مردم و انقلاب عمر خود را سپری کرد و کارنامه گرانبهایی از خود به جای گذاشت.


متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:


به نام خدا


ما برای خدا هستیم و به سوی او باز می گردیم


درگذشت عالم وارسته آیت الله سید مهدی موسوی بوینوردی (طب سوره) فرزند مرحوم آیت الله حاج میرزا حسن بوینوردی (رضوان الله تعالی علیه) موجب تأثر و تأثر گردید.


این فقیه وارسته پس از سالها مجاهدت، عمر پربرکت خود را با اخلاص و ساده زیستی در راه رواج معارف اسلامی با تألیف آثار متعدد و تدریس شاگردان فراوان و خدمت به مردم و انقلاب سپری کرد و سوابق ارزنده ای از خود به جای گذاشت.


اینجانب درگذشت ایشان را به حوزه های علمیه، طلاب، طلاب، علاقه مندان، بیت مطهّر و اخوان المسلمین تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای ایشان رحمت و مغفرت و برای اجداد پاکشان صبر و سلامتی مسئلت دارم. بازماندگان


سید آبراهام رییسی


رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید