رئیس جمهور در پیامی درگذشت آیت الله ناصری را تسلیت گفت


ساعت: 14:40
تاریخ انتشار: 06/04/1401
کد خبر: 1892710

رئیس جمهور در پیامی درگذشت استاد اخلاق و مدرس حوزه علمیه آیت الله محمدعلی ناصری را به حوزه های علمیه، مردم شهیدپرور استان اصفهان، طلاب، بازماندگان و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی تسلیت درگذشت عالم وارسته آیت الله محمدعلی ناصری اظهار داشت: نقش ایشان در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل (رحمه الله علیه) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در تمام مقاطع حساس کشور تحسین برانگیز بوده و در اقشار مختلف مردم به ویژه در عرصه انقلابی و انقلابی نقطه امیدی برای یاران نظام و انقلاب به شمار می رفتند. استان شهیدپرور اصفهان.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

“به نام خدا

ما برای خدا هستیم و به سوی او باز می گردیم

درگذشت عالم وارسته حضرت آیت الله محمدعلی ناصری، استاد اخلاق و مدرس حوزه علمیه، موجب تأثر و تاثر شد.

این روحانی وارسته، پرشور و محبوب امام زمان (عج) با حضور فعال و مؤثر در حوزه های علمیه و مراکز متعدد دینی و فرهنگی، سالیان متمادی از عمر شریف خود را در راه اعتلای معارف اسلامی و به ویژه تبیین ارزش های والای سپری کرد. فرهنگ انتظار از پیامبر زمان. (عج) صرف کرد.

نقش ایشان در پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل (رحمت الله علیه) و رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) در تمام مراحل حساس کشور نیز تحسین برانگیز است. به امید این عزیزان که در اقشار مختلف مردم به ویژه در استان خنالبی و شهید پرور اصفهان عاشق نظام و انقلاب هستند.

وی علاوه بر تلاش‌های علمی فراوان، در تربیت شاگردان فرهیخته و با اخلاق و انجام امور خیریه از جمله تأسیس مراکز بهداشتی و درمانی نیز مشارکت جدی داشت و تأثیری ماندگار از خود بر جای گذاشت.

اینجانب این مصیبت وارده را به حوزویان، مردم شهیدپرور استان اصفهان، طلاب، علاقه مندان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر جمیل مسئلت می نمایم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران

دیدگاهتان را بنویسید