اردوی قطر به درخواست سرمربی تیم ملی بود/ اردوی بعدی شهریور ماه در قطر برگزار می شود


ساعت: 10:00
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879471

فیفا از پرداخت 12 میلیون دلار به تیم ملی خودداری کرد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تاکنون مبلغی از جوایز فیفا برای انتقال به جام جهانی به فدراسیون کشورمان نرسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خبرگزاری خانه ملت، میرشاد ماجدی رئیس فدراسیون فوتبال درباره پرداخت نشدن جایزه 12 میلیون دلاری فیفا به ملی پوشان برای صعود به جام جهانی گفت: فیفا برای تیم هایی جایزه پرداخت کرده است. اکنون به جام جهانی رسیده‌اند، اما تاکنون فدراسیون فوتبال کشورمان برای این کار پولی دریافت نکرده است. عدم دریافت پاداش به تحریم های سرکوبگرانه و یکجانبه آمریکا برمی گردد.

وی با اشاره به حمایت دولت و مجلس از تیم ملی افزود: فدراسیون فوتبال کشور بی پول و فقیر نیست، می تواند به تنهایی پول دربیاورد و متأسفانه با فشاری که برای پرداخت ها وجود دارد، نیاز به حمایت دارد. دولت و مجلس».

رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اقدامات انجام شده برای دریافت جایزه فیفا خاطرنشان کرد: به دلیل مشکل اوفک (OFAC سرویس کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری ایالات متحده ما هنوز نتوانسته ایم مطالبات خود را دریافت کنیم.

مجیدی در خصوص شرایط اردوی تیم ملی در قطر و انتقادات به شکست مقابل تیم بی ستاره الجزایر تاکید کرد: برد و باخت مقابل بازی های دوستانه چندان مهم نیست. تمرینات و بازی های آماده سازی تاکتیکی تیم ملی ادامه دارد و این را هم در نظر داشته باشید که وقتی سرمربی تیم ملی درخواستی دارد باید به آن عمل شود. اردوی تیم ملی در قطر با درخواست سرمربی تیم بود که انجام شد.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین یادآور شد: به هر حال اردوی تیم ملی در قطر تعطیل است. حضور ملی در تاریخ 12 شهریور و در پایان شهریورماه در قطر ادامه خواهد داشت که اردوی دیگری در آن تشکیل خواهد شد که جزئیات آن در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

مجیدی در پایان خاطرنشان کرد: تیم ملی کشورمان در جام جهانی قطر 3 بازی سخت و حساس خواهد داشت که امیدواریم در مسابقات بهترین ها را برای کشورمان رقم بزنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید