مراسم ویژه یوم الله در روز هفدهم شهریور در میدان شهریور برگزار می شود


ساعت: 16:31
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895651

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: مراسم گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد شهدای گرانقدر قیام هفدهم شهریور ماه با سخنرانی سردار اشتری نیروی انتظامی کل کشور در میدان شهدا برگزار می شود. فرمانده.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای از ملت شریف و قدرشناس از افراد، گروه ها و تشکل ها برای شرکت در مراسم بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد شهدای گرانقدر قیام هفده شهریور دعوت به عمل آورد.

متن پیام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

17 شهریور 1357; حماسه ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی و یادآور مبارزات و نبردهای ملت آزاده و شهیدپرور ایران اسلامی در برابر دیکتاتوری و ظلم و ستم نظام ستم مزدور است.

17 سپتامبر; یادآور ایثار شهدایی است که با خون خود میدان ژاله را به میدان تحقق رشادت و رشادت تاریخی خود تبدیل کردند و عاشورای حسینی را در شهریور 57 مجسم کردند.

قیام جمعه خونین 26 شهریور 1357، اگرچه جمعه سیاه نامیده شد، اما با ایجاد موجی نیرومند و قدرتمند از خون پاک شهدا، رژیم طاغوت تا بن دندان مسلح پهلوی را در هم شکست و اقتدار مردم را از بین برد. طاغوت روزی که روند پیروزی را سرعت بخشید، انقلاب اسلامی است.

مراسم ویژه گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد شهدای گرانقدر قیام هفده شهریور روز چهارشنبه 16/06/1301 ساعت 18 در سراسر کشور و تهران با سخنرانی سردار اشتری فرمانده انتظامی کشور برگزار می شود. ، روبروی شهرداری منطقه 12 واقع در میدان شهدا، ابتدای خیابان مجاهد اسلام و همچنین مراسم ادای احترام و عطرافشانی و گلباران مزار شهدای قیام 17 شهریور روز پنجشنبه 17 شهریور ساعت 1401 از ساعت 30:00 بهشت ​​زهرا “درود بر خاکسترشان” قطعه 17 روبروی فرهنگسرای رضوان برگزار می شود.

از ملت بزرگوار و قدرشناس و افراد، گروه ها و تشکل ها دعوت می شود ضمن تجدید میثاق در مراسم گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد شهدای گرانقدر 17 شهریور در تهران و سراسر کشور شرکت فرمایند. شهدای عزیز را گرامی بدارید.

دیدگاهتان را بنویسید