مراسم یوم الله 22 آبان در 900 شهر برگزار می شود


ساعت: 16:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۵
کد خبر: 1903988

رئیس ستاد مرکزی 22 آبان یوم الله با بیان اینکه امسال ملت ایران باید پاسخ قاطعانه به سیاست های شوم آمریکا بدهد، گفت: این مراسم را 22 آبان در نزدیک به 900 شهر برگزار می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وحید جلال زاده رئیس ستاد مرکزی یوم الله 22 آبان امشب (دوشنبه) در سومین نشست هماهنگی ستاد ملی مبارزه با استکبار جهانی و ستاد مرکزی یوم الله 22 آبان گفت: امسال 22 آبان ماه برگزار می شود. بعد از آخرین اتفاقاتی که ما پشت سر گذاشتیم و قطعاً این روز به عنوان 9 ژانویه در یادها خواهد ماند که البته به تلاش ما و همه نهادهای مسئول بستگی دارد.

وی گفت: 22 آبان امسال باید پاسخ محکمی از سوی ملت ایران به سیاست های شوم آمریکا و برخی فریب خوردگان باشد. در 22 آبان، پاسخ «ایران قدرتمند» به آمریکا و صهیونیست ها بر اساس قدرت الهی و با هدف خنثی کردن توطئه های آنها خواهد بود و پاسخ قاطع به رئیس جمهور منفور آمریکا و کودک کش داده خواهد شد. رژیم صهیونیستی

راهپیمایی 13 نوامبر روز بزرگ مرگ برای آمریکا خواهد بود

رئیس ستاد مرکزی یوم الله 22 آبان افزود: 22 آبان روز مرگ بزرگ برای آمریکاست و روز تاریخی پذیرش سیاست های یکجانبه گرایی آمریکا و ملت ایران از سوی ملت ایران است. باطل کردن قدرت آمریکا در منطقه و جهان. نفرت آمریکایی ها از 22 آبان و تسخیر لانه جاسوسی در کلام و گفتار آنها به وضوح نمایان است. پس از این ماجرا بود که برخی جرأت کردند پرچم آمریکا را به آتش بکشند.

جلال زاده توضیح داد: نقشه جهان را تغییر داده ایم. بحث اصلی این است که مردم ایران برای پیشرفت و استقلال خود مسیر دیگری را در پیش گرفتند

وی خاطرنشان کرد: برخی اغتشاشات اخیر را یک حرکت تهاجمی تحلیل می کنند در حالی که این حرکت ها یک حمله تدافعی است. اگر به حوادث منطقه توجه کنیم، متوجه می شویم که آمریکا مدافع جنایت جمهوری اسلامی و انفعال آنها بوده است.

رئیس ستاد مرکزی یوم الله 22 آبان گفت: صحبت های بین المللی با نفرت و کینه توزی نسبت به مردم ایران نشان می دهد که یک جا ضربه محکمی خورده اند. جمهوری اسلامی ضربات را در موقعیت خود گرفت.

جلال زاده افزود: البته نباید بهانه ای به دست دشمن داد و مشکلات خود را به جایی برسانیم که مشکل ساز شود. مردم ایران نجیب هستند. انشاالله در 22 آبان امسال بار دیگر طعم قدرت ملت ایران را در برابر آمریکایی ها و صهیونیست ها بچشیم.

گفت: در یک جلسه مطلبی در مورد من اشتباه نقل شد. گفتند جلال زاده گفته اینترنت را قطع کن، اینترنت را وصل کن. گفتم نگران قطع اینترنت، تبلیغات کوکتل مولوتف، سلاح های سرد و گرم و اینکه چطور به دستگاه های نظامی آسیب نرسانید، اینترنت خودش وصل می شود.

رئیس ستاد مرکزی یوم الله 22 آبان گفت: آموزش و اشاعه این موارد در سراسر جهان جرم است. روز قبل یکی گفت با آی پی ترکیه و امارات وارد اینستاگرام شوید، همان عکس های ارسال شده در ایران در آنجا پاک می شود. اما آنها از همه روابط خود در فضای ایران غافل شدند، بنابراین این همه دفاع است و نشان دهنده ضربات زیادی است که خورده اند.

جلال زاده گفت: این مراسم را 22 آبان ماه در نزدیک به 900 شهر برگزار می کنیم. دشمن امسال در مدارس ما توری پهن کرد و از 114000 مدرسه در مجموع 120 مدرسه آلوده شد.

دیدگاهتان را بنویسید