شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم برای شرکت در مراسم یوم الله ۱۸ آذر دعوت می کند


ساعت: 11:07
تاریخ ارسال: 10/07/1401
کد خبر: 1920343

در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت یوم الله 18 آذر آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والاگر ایران اسلامی از اعضای هیئت فاطمیون دعوت به عمل می آورد. و مردم بصیر در سراسر کشور با حضور پرشور و بانشاط خود در این مراسم حضور یابند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت یوم الله 18 آذر آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والاگر ایران اسلامی از اعضای هیئت فاطمیون دعوت به عمل می آورد. و مردم بصیر در سراسر کشور با حضور پرشور و بانشاط خود در این مراسم حضور یابند.

یوم الله 18 دی از معجزات انقلاب اسلامی ایران است که با حضور کم نظیر مردم صحنه بزرگی از وحدت و یکپارچگی ملت در برابر توطئه های دشمنان رقم زد. حضور آگاهانه در فضایی غبارآلود که تشخیص حق از باطل به دلیل بمباران تبلیغاتی دشمن دشوار بود، اما ملتی زیرک و حماسی زیر نظر رهبری مقتدر و آگاه، شعور لحظه‌ای تاریخی خود راه را بر نفوذ افکار شیطانی بسته بود. استکبار جهانی و جایگاه واقعی حق در مقابل باطل عملکرد خوبی داشتند. دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی که بارها طعم تلخ شکست در مقابل ملت ایران اسلامی را در جبهه های مختلف چشیده اند. این بار با نقشه ای جدید و از پیش تعیین شده وارد کارزار مبارزه برای امنیت و استقلال این سرزمین شدند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران به ویژه شهدای مدافع حرم و امنیت و یاد و خاطره سرباز ولایت فرمانده دل ها سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی که در مکتب عاشورایی امام حسین (ع) و ائمه اطهار انقلاب اسلامی تربیت شده است، از مردم فاطمیون و بصیر سراسر کشور برای شرکت در این بزرگداشت دعوت کرد. مراسم یوم الله نهم در بیش از 1000 شهر کشور از جمله در نمازخانه ها درگیر جمعه ناوشکن دشمن; آنها باید بار دیگر با رهبر کبیر جهان اسلام حضرت امام خامنه ای تجدید عهد کنند.

این مراسم در سراسر کشور و مراسم مرکزی آن روز پنجشنبه 8/10/1301 ساعت 14:30 در تهران در میدان آیین امام حسین (ع) برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید