دعوت از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای شرکت در ویژه برنامه های 12 فروردین


ساعت: 13:35
تاریخ انتشار: 1401/01/10
کد خبر: 1818508

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای از عموم مردم ایران اسلامی برای حضور در ویژه برنامه های روز 12 فروردین که در روز جمعه 12/1/1301 در مصلی های نماز جمعه سراسر کشور برگزار می شود، دعوت کرد. مشارکت کردن.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

نام خدا

13 فروردین، آغاز به رسمیت شناختن جمهوری اسلامی، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و آغاز استقرار و تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مرحوم امام این روز خجسته را روز امام امت، فتح و نصرت امت و روز اول حکومت خداوند نامیده اند.

روزی که به لطف پروردگار، حکومت مستضعفین مغرور را شکست دهد.

در تاریخ تحولات سیاسی مدرن، مردم سالاری دینی برای اولین بار در 12 فروردین 1358 مورد آزمایش قرار گرفت و به عنوان یک سبک جدید و نظریه جدید به جهانیان ارائه شد، به طوری که این سبک حکومت، الگویی موفق برای ملت های تحت ستم و جنبش های آزادی خواهانه و … فرهنگ مقاومت و مقاومت را در میان ملت های مستضعف ایجاد کرد.

13 فروردین، تجلی و تحقق اراده ملی برای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و تکمیل و تحکیم پیروزی غرور آفرین انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در بهمن 1357 و اقتدار و عزت برای ایران و اسلام در پرتو انقلاب شعار جاودانه «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» است.

ایمان و اشتیاق به احقاق جایگاه والای مردم و نقش و حضور مردم در صحنه های تصمیم گیری و پاسداری از اراده مردم از دست ائمه انقلاب اسلامی از یک سو و حضور مسئولانه، پرشور و معنادار مردم در صحنه تصمیم‌گیری و پشتیبانی تاریخی و از سوی دیگر پاسداری از نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌ها و دستاوردهای آن به دو عامل مهم در شکل‌گیری جامعه قدرتمند و شکست ناپذیر الهی و ولایی در برابر نظام جمهوری اسلامی تبدیل شده‌اند. سختی ها و دشمنی های دنیای استکبار و استکبار.

اکنون در گام دوم انقلاب اسلامی و در اوایل قرن پانزدهم و در سال 1401 میلادی که از سوی ولی امر مسلمین و رهبر کبیر امت اسلامی «سال ولادت مبتنی بر دانش و اشتغال زایی» نامیده شده است; ملت آگاه و فهیم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی با تلاش مضاعف در تحقق شعار سال تلاش کردند تا شاهد رشد و پیشرفت روزافزون در عرصه های مختلف کشور باشند.

در گرامیداشت این روز فرخنده، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از عموم مردم عزیز و مقاوم ایران اسلامی دعوت می کند در ویژه برنامه های بزرگداشت دوازدهم فروردین که در روز جمعه مورخ 12/1/1301 در سراسر نماز جمعه مصلی برگزار می شود، شرکت کنند. در کل کشور؛ مشارکت کردن.

سایر رویدادهای برنامه ریزی شده برای این روز بزرگ؛ پویش پرچم به عنوان نماد اصلی جمهوری اسلامی در فضای واقعی و مجازی، اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در میادین اصلی شهرها همراه با پخش سرود جمهوری اسلامی، اجرای ویژه برنامه ها در پارک ها و فرهنگسراها، برگزاری مسابقات فرهنگی در فضای مجازی و مراسم ویژه حسینیه ها و مساجد امامزاده ها یازدهم فروردین ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء و برپایی ایستگاه های فرهنگی، هنری، تبیینی و بصیرتی و بیان دستاوردهای جمهوری اسلامی در روز 11 و 13 بهمن ماه برگزار می شود. 12 فروردين.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید