صدور بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی


ساعت: 11:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۳
کد خبر: 1901321

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ متن این بیانیه به شرح زیر است:

گرامیداشت هفته فرج از افسران مؤمن و فداکار فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تجلیل می شود.

نیرویی قدرتمند و با اخلاق حافظ نظم و امنیت که طبق تحقیقات با اخلاق ترین نیروی پلیس جهان است.

حافظه تاریخی ملت بزرگ ایران مملو از صحنه ها و لحظاتی است که در آن نقش آفرینی تحسین برانگیز فرماندهان، مدیران و افسران نیروی انتظامی و مدافعان امنیت برای ارتقای امنیت و آرامش میهن اسلامی و پرداختن به مبانی و عوامل سلب آرامش و به خطر انداختن امنیت جامعه در آن.

امروز فراژ نماد پلیس مقتدر، باهوش، توانا و کارآمد که مظهر قدرت و برآمده از اراده مردم و مورد حمایت ملت و دولت است، جلوه ای عینی و ملموس دارد و در این امر جان باخته است. مجاهد با تمام زندگی و جانفشانی های خالصانه خود نیروی انتظامی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

رویکرد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به ابعاد و ابعاد مقوله امنیتی و لزوم ایجاد آمادگی های ترکیبی برای مقابله با تهدیدات پیچیده و متنوع در عرصه های مختلف، حرکت مؤمنانه و مسئولانه را رقم زد. این نیرو برای ارتقای توانمندی ها و توانایی های سازمانی و مهارت های حرفه ای و تخصصی می باشد.

نیروی انتظامی هوشمند، مقتدر، متخصص، کارآمد و همگانی که به مردم ایران اطمینان و آرامش می بخشد، یکی از سرمایه های بزرگ و ارزشمند میهن اسلامی است که حمایت و پشتیبانی آن، تقویت و تحکیم زیرساخت های امنیتی کشور را تضمین می کند.

فرجه هم اکنون با رفع آسیب ها و تقویت بنیان های داخلی و اجرای راهکارهای مناسب و هوشمندانه و ایجاد نظم و انضباط، امنیت اجتماعی و استانداردسازی ساختار، سازماندهی و اجرای آن مطابق با شرع، به تراز پلیس انقلاب اسلامی حرکت می کند. اصول و مبانی و آموزه های شرعی و انقلابی که برخاسته از نیازهای نظام و میهن اسلامی است.

شوريل فرارسيدن العربية العلاميك، ضمن عرض تسليت امام حسن عسغري «عليه السلام» و تبريك و تبريك به مناسبت فرارصيدن هفتة فراجا و عرض سلام و درود به روح پرفتوح هاينوادة بزرك نازيمي كيشور و شهداي سيكستي و امام راحليم با عنایت به نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت و مجری قانون و حافظ مردم و مظلومان در برابر متجاوزان و جنایتکاران و توان و موفقیت این نیروی بزرگ خدمتگزار در پاسداری از ارزشهای اسلامی و عمل به موازین اسلامی قانون بر اساس رهنمودهای رهبر فرزانه و فرزانه انقلاب اسلامی است و خدمت به مردم امر وحدت است.

دیدگاهتان را بنویسید