بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات استان یزد در 22 باخمن


ساعت: 23:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807682

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از یزدرسا ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد به مناسبت 22 بخمن دهه مبارک فجر بیانیه ای صادر کرد:

نام خدا

خداوند را شاکریم که ما را در عصری قرار داد که آرمان های همه انبیا و امامان معصوم(ع) و ثمره خون شهدا و تلاش علما و فضایل تاریخ محقق شود.

اینک طلوع نهضت جهانی آخرین انتخاب الهی است که از سالها پیش آغاز شده و به سرعت در حال گسترش و تسخیر ذهن و قلب مستضعفان و جویندگان جهان است.

خداوند در این رستاخیز بزرگ مردم ایران را برگزید تا مشعل فروزان اسلام ناب محمدی (ص) را در ظلمت شرک و ظلم به دلهای تشنه حقیقت و خسته از تفریحات پوچ هدایت کند.

با گذشت بیش از 40 سال از فتح دژهای بزرگ و پیشرفت معجزه آسا، هنوز «انفجار نور» با سلامتی و قدرت در روز اول، دل ملت ها را به خود جلب می کند و کمر ستمگران را خم می کند و طومار ظلم را از بین می برد.

ملت ایران در این سال‌ها آسیب‌های زیادی دیده است، اما دستاوردهای زیادی در زمینه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و… دارد. مناطق و موفق به دفاع از انقلاب اسلامی به عنوان جان خود شد.

البته بودند کسانی که بدون درک درست از اصل این انقلاب و بدون ایمان به آرمان های زمانه به این نهضت بزرگ پیوستند و اکنون خسته و کوفته و پشیمان از منفی می بافند و منتظر پایان انقلاب هستند. اسلام هر لحظه از انقلاب با قوت و قدرت بیشتری دل مردم را به خود جذب می کند و قلعه ها را فتح می کند و زمینه را برای ظهور آخرین منجی فراهم می کند.

در آغاز چهل و چهارمین دهه فجر انقلاب اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد به اتفاق ملت ایران با ائمه اطهار انقلاب و خون شهدا تجدید میثاق کرد و از مراجع محترم دعوت به عمل آورد. شهید یزد برای شرکت در جشن باشکوه انقلاب اسلامی. بار دیگر صالحان و اولیاء و ائمه و شهدا کشته شوند و دشمنان اندوهگین و مأیوس گردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید