دعوت از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم برای شرکت در مراسم نهمین دیه

ساعت: 21:50
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796281

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از عموم مردم برای حضور در جشن 18 دی دعوت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از عموم مردم برای حضور در جشن 18 دی دعوت کرد.

متن دعوت نامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه بلند نهم روز که در تقویم رسمی کشور به نام «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده و بی شک بی نظیرترین حرکت مردمی در تاریخ انقلاب اسلامی برای پاسداری از مقدسات جمهوری اسلامی است. هوشیاری، خصومت، حسادت دینی و انقلابی، دفاع از ولایت و ولایتمداری مردم مسلمان ایران در تاریخ مبارزه گنجانده شده است.

18 دی امسال با شعار محوری «18 دی مظهر وحدت ملی و شعار اغتشاشات» یک رویداد بزرگ ملی و انقلابی است که همه اقشار، جریان ها و گروه های معتقد به انقلاب اسلامی و ملت فهیم را در بر می گیرد. ، بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی، دعوت به مراسم ویژه ای که در 800 شهر و شهرستان در سراسر کشور در قالب اجتماعات باشکوهی با رعایت کامل توصیه های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با تاج و تخت برگزار می شود، با افتخار حضور دارند. ناوشکن دشمن و بصیرت داشته باشید.

این مراسم در اجتماع ویژه و باشکوهی در تهران از ساعت 14:30 فردا پنجشنبه 8 دی ماه 1400 با سخنرانی «حجت الاسلام والمسلمین دکتر حاجی صادقی» «نماینده ولی فقیه» برگزار می شود. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میدان امام حسین (ع) میزبان «صلح» تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و ظهور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقتدای بزرگ امت اسلامی خواهد بود. آیت الله امام خامنه ای.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید