اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درباره تجمع امشب مردم در مساجد کشور

به گزارش ایلنا، متن پیام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

“به نام حق تعالی”

بار دیگر شمیم ​​جان بخش و زنده کننده ولادت با سعادت وجود یگانه، سرچشمه آفرینش و سربلندی، پیام آور نور و رحمت، پیام آور عشق و مهربانی و وحدت، سرور اخلاق و مهربانی و شفابخش، ختم رسول، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم. آل و سلام» و ذریه گرانقدرشان صادق آل محمد، حضرت امام جعفر صادق علیه السلام رسیدند و دل ها و جان های قربانی شده در صحرای برهوت قرن ها تاریخ را به پرتو علم و حقیقت و خود آغشته کردند. عدالت

مراسم تجدید میثاق با پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم و آرمان های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمه الله و تجدید میثاق با حضرت امام خمینی (ره) مقتدای بزرگ امام خامنه ای (مدظله العالی) و همه شهدای والامقام و گرانقدر بویژه حافظ امنیت و حریم جمهوری اسلامی ایران با حضور وحدت آفرین و دشمن شکن زائران و زائران امت حزب الله و همیشه در صحنه ایران اسلامی و همه گروه ها وفادار به انقلاب اسلامی با حضور پرشور و گسترده در مساجد سراسر کشور همراه با محکومیت جنایات جنایتکاران و معاندین و ابراز خشم و نفرت و احساس انزجار مردم از این گونه اقدامات وقیحانه و هنجارشکنانه عده ای اندک و یا گمراه شده توسط استکبار جهانی.

اجتماع عظیم امت رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم و اهل ولایت و پیروان مکتب نورانی اسلام مصحف عزیز قرآن کریم در همین راستا هفته وحدت و به شکرانه میلاد فرخنده پیامبر رحمت و مهربانی، رسول صلح و عدالت است. ، شنبه شب (23 محرم الحرام 1401) در تمامی مساجد سراسر کشور با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء ضمن محکومیت هتک حرمت مقدسات و مقابله با توطئه دشمنان قسم خورده ایران اسلامی و قیام مردمی. شورشیان و تخریب اموال عمومی، خواهان اتحاد و خشم انقلابی علیه شورش و هرج و مرج طالبان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید