یوم الله 18 آذر یکی از معجزات انقلاب اسلامی ایران است


ساعت: 10:51
تاریخ ارسال: 1401/10/08
کد خبر: 1920584

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

خلیلی گفت: یوم الله 18 دی یکی از معجزات انقلاب اسلامی ایران است که با حضور بی نظیر مردم رخ داد و صحنه عظیمی از وحدت و یکپارچگی ملت در برابر توطئه های مردم را رقم زد. دشمنان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین خلیلی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب گفت: یوم الله 18 آذر یکی از معجزات انقلاب اسلامی ایران است که حضور بی‌نظیر مردم و ایجاد صحنه عظیم وحدت و یکپارچگی ملت در برابر توطئه‌های دشمنان به چشم می‌خورد.

خلیلی تصریح کرد: حضور آگاهانه در فضای غبارآلود که تشخیص حق از باطل با بمباران تبلیغاتی دشمن سخت بود. اما ملتی بصیر و حماسه ساز تحت رهبری مقتدر و آگاه، لحظه گرایی تاریخی آنها راه را بر نفوذ افکار شیطانی استکبار جهانی بست و جایگاه واقعی حق در مقابل باطل را به وضوح نشان داد.

وی ادامه داد: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی که بارها طعم تلخ شکست را در جبهه های مختلف در برابر ملت ایران اسلامی چشیده اند; این بار با نقشه ای جدید و از پیش تعیین شده وارد کارزار مبارزه برای امنیت و استقلال این سرزمین شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران به ویژه شهدای مدافع حرم و امنیت و یاد و خاطره سرباز ولایت و فرمانده دلها، ستوان. سرلشکر حاج قاسم سلیمانی که در مکتب عاشورای امام حسین علیه السلام و ائمه اطهار (ع) تربیت شده است. انقلاب اسلامی از مردم دولتمرد و انقلابی دعوت می کند تا با حضور پرشور و معنوی خود در مراسم بزرگداشت یوم الله نهم در بیش از 35 نقطه از استان از جمله راهپیمایی میثاق با ولایت که برگزار شد، شرکت کنند. بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی روز جمعه از تاریخ 10/9/1301 در مقابل محل اقامه نماز جمعه سراسر استان شرکت نموده و مجدداً با رهبر کبیر جهان اسلام حضرت امام خامنه ای تجدید میثاق نمایید.

وی خاطرنشان کرد: اجلاس میثاق با ولایت و گرامیداشت حماسه روز نهم روز جمعه ساعت 10:30 با سخنرانی حجت الاسلام میرتاج الدینی معاون افتخاری رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار می شود. کمیته شورای اسلامی در محل مصلی اراک و مراسم راهپیمایی نیز برگزار می شود و پس از اقامه نماز جمعه از روبروی مسجد بیت المقدس به سمت خیابان دانشگاه تا ابتدای سلمان برگزار می شود. خیابان فارسی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید