روز نهم یوم الله عینی ترین پیوند عمیق جمهوریت و اسلام گرایی نظام اسلامی بود


ساعت: 14:07
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920750

کریمی روز نهم را ملموس ترین و عمیق ترین پیوند جمهوری و اسلام نظام اسلامی دانست و گفت: حماسه و یوم الله در روز نهم برگرفته از دیدگاه دینی و معنوی مردم است. و ملت با حضور آگاهانه و بصیرانه خود برای پاسداری از ارزش های اسلامی به میدان آمدند.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی صبح امروز در مراسم گرامیداشت یوم الله 18 آذر در مسجد سیدالشهدا اراک اظهار داشت: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی در این است. معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی و امام خمینی (ره) با معنویت همه محدودیت ها و نابرابری ها و پرکردن خلأها و ملت ایران با معنویت بیشترین پیشرفت را چه در دفاع مقدس و چه در دوران انقلاب و جبهه مقاومت داشته است. با تاس انقلاب و با عنصر معنویت پیروز شد.

وی با بیان اینکه نگاه و تفکر شهید سلیمانی نشأت گرفته از مکتب ائمه اطهار انقلاب اسلامی است، گفت: حاج قاسم با پیروی از این تفکر نجات بخش در دنیا و امروز در گام دوم توانست امت را برای جبهه اسلام بسازد. باید عنصر معنویت در کشور تقویت شود.

سردار کریمی با تاکید بر اینکه حاج قاسم سلیمانی با نگاه دینی و انقلابی خود و توجه به معنویت تمام راهبردهای دشمنان را در منطقه شکست داد، افزود: امروز دشمن به اهمیت معنویت در انقلاب پی برده است و می خواهد آن را از بین ببرد. البته تا زمانی که معنویت و روحیه ایثار و شهادت در بین مردم حاکم شود، دشمن به اهداف خود نمی رسد و ملتی که فرهنگ شهادت دارد شکست ناپذیر است.

وی با بیان اینکه روز نهم ملموس ترین و عمیق ترین پیوند جمهوریت و اسلامیت نظام اسلامی است، گفت: حماسه و یوم الله در روز نهم برگرفته از دیدگاه دینی و معنوی مردم و مردم است. ملت با حضور آگاهانه و بصیرانه خود برای پاسداری از ارزش های اسلامی به میدان آمدند.»

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: یوم الله نهم یک روز خاطره انگیز و تاریخی است و به عنوان یکی از رویدادهای مهم تاریخی در تاریخ پرافتخار ملت ایران ثبت شده و می تواند چراغ راه آیندگان و این بزرگ تاریخی باشد. حماسه را باید امروز به خاطر بسپارید.دوباره بخوانید و برای نسلی که آن را درک نکرده اند توضیح دهید.

وی با اشاره به شکست قاطع دشمن در عرصه‌های مختلف گفت: دشمنان بارها به ناتوانی خود در مقابله با اراده جمعی و شور دینی و انقلابی ملت ایران اعتراف کرده‌اند و دشمن در برابر اراده ملت با شکست جدی مواجه شده است. ملت ایران در 43 سال گذشته

سردار کریمی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی سرشار از حضور آگاهانه ملت در صحنه های مختلف بود گفت: ملت ایران با جهادهای مختلف در دوران انقلاب بزرگترین حماسه ها را آفرید و توطئه های دشمن را در عرصه های مختلف خنثی کرد.

وی ادامه داد: حضور و درخشش جوانان ایرانی در عرصه های مختلف یکی از مولفه های صلابت کشور است و با وجود تحریم های ظالمانه دشمن، جوانان بزرگترین دستاوردها را در عرصه های علمی رقم زده اند و ملت ایران علیرغم توطئه های سخت دشمن، در جنگ نرم و فرهنگ همچنان پایبند به ارزش های اسلامی و انقلابی است و حضور مردم در مراسم مذهبی و شهادت نشان از وفاداری ملت به آرمان های انقلاب اسلامی دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تاکید کرد: ملت ایران در جهاد فرهنگی افتخارات بزرگی کسب کرده و در عرصه جنگ شناختی دشمن را شکست داده است و البته امروز ملت ایران در یک نقطه عطف تاریخی قرار دارد و دشمن در نقطه عطف قرار دارد. این لحظه حساس با به راه انداختن یک جنگ ترکیبی در پی انحراف از مسیر ملت است.

وی تصریح کرد: بر اساس اعتراف دشمن در سند 2025 آمریکا، ایران اسلامی یکی از موثرترین بازیگران نظم نوین جهانی است و به اعتراف دشمن، ایران با حاکمیت نوین اسلامی خود خطرناک ترین عنصر در جهان است. نظم نوین جهانی و به همین دلیل است که امروز تمام قدرت دشمن در جنگ است، ترکیبی به میدان آمده و به فضل الهی در این میدان نیز زمین گیر می شود.

سردار کریمی با اشاره به اینکه ایران قبل از انقلاب که در اوج وابستگی و فقر مطلق بود، امروز به بیشترین پیشرفت و خودکفایی دست یافته است، گفت: امروز ایران اسلامی و انقلابی در عرصه های مختلف توانمند شده و اولین را به خود اختصاص داده است. جایگاهی در جهان و امروز همه ما باید برای تحقق یک ایران قدرتمند جهاد کنیم.

وی افزود: مشکلات امروز در برخی حوزه ها ناشی از سرپیچی از فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری است و استقلال و خودکفایی در دفاع و علم باید در اقتصاد الگو قرار گیرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه دشمن با ترفندهای شیطانی به دنبال نابودی نقاط قوت جمهوری اسلامی در فضای مجازی است، گفت: باید دشمن را بشناسیم و راه پلید آنها را بشناسیم و برای خنثی کردن آنها جهاد کنیم.

وی تاکید کرد: امروز ایران اسلامی و انقلابی در اوج اقتدار و سربلندی قرار دارد و به فضل الهی ملت ایران به قله های بلند پیشرفت خواهد رسید و آینده انقلاب اسلامی روشن است و امروز این آینده روشن را باید برای جوانان به خوبی ترسیم کرد و این نیاز به جهاد دارد، این یک توضیح است.

سردار کریمی به اهمیت آگاهی جهاد تبیین اشاره و تصریح کرد: همه باید برای انجام وظیفه مهم و فوری جهاد تبیین تلاش کنند و برخوردهای نادرست و نادرستی که دشمنان برای جوانان در فضای مجازی ایجاد کرده اند با جهاد مقابله شود. تبیین و این نیازمند تلاش و روحیه جهادگران و انقلابیون همه مردم به ویژه نخبگان و فعالان فرهنگی است.

وی افزود: اداره فضای مجازی در راستای ارزش‌های اسلامی و انقلابی یک ضرورت مهم است و جوانان باید به این رسالت مهم عمل کنند و اجازه ندهند فضای مجازی به بستری برای توطئه‌های دشمنان تبدیل شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید