حماسه روز نهم عینی ترین حلقه پیوند جمهوریت و اسلامیت نظام بود


ساعت: 09:16
تاریخ ارسال: 1401/10/08
کد خبر: 1920559

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نوشت: حماسه روز نهم ملموس ترین پیوند جمهوریت و اسلامیت نظام بود که پس از 8 ماه قیام اجباری در تاریخ افتخارات مردم ثبت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای در حماسه روز نهم نوشت: حماسه روز نهم عینی ترین رابطه جمهوریت و اسلام گرایی نظام بود که در تاریخ ثبت شد. افتخارات مردم پس از یک ملکه تحمیلی 8 ماهه.


متن کامل پیام سرلشکر باقری به شرح زیر است:


به نام خدا

حماسه 9 جاویدان عینی ترین و شاخص ترین حلقه پیوند جمهوریت و اسلامیت نظام بود که در سال 88 و پس از 8 ماه فتنه تحمیلی در تقویم جمهوری اسلامی ثبت شد.

فتنه 88 آمریکا پس از ناکامی در اجرای الگوی انقلاب های رنگی در ایران اسلامی با اردوهای خیابانی، در یک خطای راهبردی، اعتقادات دینی و مبانی دینی ملت ایران را به عنوان آخرین چاره برای تخریب نظام اسلامی مورد هجمه قرار داد. غافل از اینکه این زمان سرآغاز حسینی و شعور انقلابی مردم ایران است و فارغ از هر سلیقه سیاسی در دفاع از «جمهوری اسلامی» به میدان رفتند و با حضوری حماسی به رسالت تاریخی خود عمل کردند و امنیت را تامین کردند. ایالت.

دشمنان قسم خورده و شناخته شده ملت ایران و نظام اسلامی البته به دشمنی خود ادامه می دهند زیرا به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) جنگ ما جنگ حق و باطل است و پایان ناپذیر است.

بدیهی است که جبهه استکبار به هر بهانه ای علیه سازمان اسلامی توطئه خواهد کرد و صدای تفرقه و هرج و مرج را به گوش می رساند. همچنین دشمن در سه ماه اخیر با بسیج امکانات رسانه ای، عملیات روانی و اقتصادی و اعزام تمامی گروه های تروریستی، جنگ ترکیبی پیچیده ای را علیه ملت ایران تدارک دیده است. دشمن در این توطئه بر همکاری مردم تکیه کرده بود اما در این مورد نتوانست بر بصیرت و زمان ملت ایران غلبه کند و مانند گذشته شکست خورد.

حماسه 9 بعدی فرصت خوبی برای تحلیلگران و صاحب نظران سیاسی است تا این حماسه عظیم تاریخی را دوباره بخوانند و آن را برای نسلی که آن را درک نکرده اند بازگو کنند.

این روز به یاد ماندنی یکی از رویدادهای مهم تاریخی است که می تواند چراغ راه تحلیل وقایع آینده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید