حضور باشکوه امروز مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پیام ویژه ای در داخل و خارج دارد.

حضور باشکوه امروز مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پیام ویژه ای در داخل و خارج دارد.

در راهپیمایی باشکوه مردم تهران امروز در یوم الله 22 بهمن، رئیس قوه قضائیه ضمن حضور در راهپیمایی و پیمودن مسیر در کنار راهپیمایان و شهروندان تهرانی که از اقشار مختلف هستند به صورت مستقیم به سخنرانی پرداخت. و مستقیماً با بسیاری از آنها و سخنان خود و به سؤالات آنها گوش داد.

به گزارش مرکز رسانه های قضایی حجت الاسلام والمسلمین محسنی ادجه ای صبح امروز شنبه 22 بهمن ماه همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی در راهپیمایی عظیم و پرشور اقشار مختلف مردم تهران شرکت کرد. انقلاب اسلامی است.

رئیس قوه قضائیه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه 22 بهمن یوم الله و یکی از ایام جاودانه محسوب می شود، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در این بیش از چهل سال ثابت کرده اند که بیشتر هستند. بیش از عبادت و زنده نگه داشتن شعائر الهی دقت و حساسیت دارد. از این رو هر سال با شکوه تر و پیوسته تر از گذشته در راهپیمایی یومولا در 22 بهمن شرکت می کنند.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به تلاش مذبوحانه دشمنان و معاندان برای ایجاد تفرقه بین مردم و انقلاب اسلامی، گفت: امسال دشمنان و معاندان تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا بگویند مردم در صحنه حضور ندارند. صحنه حمایت و پاسداری از انقلاب اسلامی. اما می بینید که امروز در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم زن و مرد و پیر و جوان با شور و ایمان خاصی در مسیرهای راهپیمایی حاضر شدند و با انقلاب و امام و رهبر عزیزمان تجدید میثاق کردند. و اعلام کردند که مخالف انقلاب اسلامی هستند و ارزش‌های دینی خودشان حساس است.

رئیس قوه قضائیه افزود: بی شک حضور باشکوه امروز مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پیام ویژه ای در داخل و خارج دارد. این شکوه حضور حاوی پیام وحدت و انسجام درونی است و این پیام را به دشمنان می رساند که با اقدامات مذبوحانه خود برای جدایی مردم از انقلاب اسلامی به جایی نخواهند رسید.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی به طیف گسترده ای از محکومان و زندانیان مشمول عفو، گفت: امسال عفو با عنایت مقام معظم رهبری علاوه بر موجب شادی و نشاط خانواده های زندانیان و اتحاد و همبستگی مردم نیز دو چندان خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اجیعی در این باره گفت: افرادی که ممکن است با تلقینات دشمن گمراه شده باشند، متوجه شده اند و می خواهند به دشمن اطلاع دهند که حتی اگر اعتراض کنند، به اسلام پشت نمی کنند. ، انقلاب، ارزش های دینی و ملی.

دیدگاهتان را بنویسید