حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن قدرت چانه زنی نظام را در مقایسه با استکبار جهانی تقویت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در حوالی بهار 43 به وقوع پیوست و به عنوان یک رویداد بزرگ تحول آفرین در مقیاس جهانی توانسته تحولات بسیاری را در سطح ملی و منطقه ای رقم بزند.

وی افزود: همه ساله در آستانه دهه فجر و 22 بهمن همه نگاه ها به حضور مردم در این راهپیمایی است که چگونه مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای آن حمایت می کنند. برای همه اجتماعی و الهی محسوب می شود.

منتظری بیان کرد: حضور باشکوه اقشار مختلف در بیست و دومین باخمن پیامدهای متفاوتی دارد، از جمله در مقیاس داخلی مظهر باشکوه وحدت، انسجام و همدلی ملت ایران و از سوی دیگر دلایل تقویت این نظام اسلامی است. در بخش‌های مختلف سیاسی و اجتماعی تأمین‌کننده فرهنگی و نظامی و در سطح جهانی و بین‌المللی موجب تقویت اقتدار، شهرت و عظمت کشور خواهد شد.

وی گفت: حضور باشکوه در ستاد 22 باخمن قدرت چانه زنی نظام را نسبت به استکبار جهانی و مستکبرین تقویت می کند و موجب یأس و ناامیدی دشمنان می شود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین در مقیاس منطقه ای امید آنها به ایران اسلامی ام الکره است و نگاهشان به انقلاب اسلامی به ویژه کشورهایی که در این زمینه فعالیت می کنند تقویت می شود. عدالت، آزادی و مقاومت. «آنها راضی و خوشحال خواهند بود.

منتظری با بیان اینکه این حضور باشکوه موجب تقویت سرمایه اجتماعی ما می شود، تصریح کرد: مردم مهمترین تکیه گاه یک نظام هستند و نظام جمهوری اسلامی ایران توسط اکثریت مردم در 12 فروردین ایجاد شد و در گام اول انقلاب اسلامی، حضور مردم در عرصه‌ها و مناسبت‌های مختلف، مهر تأییدی بر ارتباط معنادار امت و امام با مردم و ولی فقیه بود.

وی افزود: در 22 باخمن امسال باید حضور پررنگی داشته باشیم، اگرچه کرونا شرایط خاصی را ایجاد کرده است، اما موظفیم از همه فرصت ها و امکانات برای برگزاری باشکوه این رویداد متناسب با شرایط و با وجود دوربین ها استفاده کنیم. از خبرگزاری های جهان «و عظمت جهان را منعکس کن.

منتظری گفت: در ابتدای کار دولت و کابینه مجلس جدید این حضور باشکوه می تواند نقش بسیار موثری داشته باشد همچنین این حضور باشکوه در روند مذاکرات برجام نیز موثر خواهد بود.

وی گفت: این نظام با حضور مردم پیوند خورده است و امیدواریم به فضل الهی امسال شاهد شکوه ملت عزیز باشیم و با اقدامات انجام شده گام های بیشتری در جهت ایرانی سربلند برداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید