تمجید از واکنش اهل سنت به هتک حرمت حرم رضوی/ فناوری هسته ای جزء قدرت و یکی از ارکان چانه زنی است


ساعت: 16:53
تاریخ انتشار: 1401/01/19
کد خبر: 1820435

آنچه در ادامه می خوانید خلاصه ای از خطبه های نماز جمعه کرج و طالقان است که به موضوعاتی مانند حمله تروریستی به حرم رضوی، روز ملی فناوری هسته ای و دشمنی آمریکا می پردازد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکآیت الله حسینی همدانی امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه با اشاره به روز ملی فناوری هسته ای گفت: این یک انقلاب شده است.

وی مسئولیت پذیری و شفافیت چهره دشمن را یکی از درس های برجام دانست و افزود: امروز ایران دارای موشک های نقطه ای و اقماری است و دشمن با موانع اقتصادی و تحریم سعی در جلوگیری از پیشرفت آن در ابعاد مختلف دارد.

وی با اشاره به اینکه فطرت آمریکا خصمانه است و همواره از طریق گروه های نیابتی و تکفیری این موضوع را ترویج می کند، گفت: شهادت دو روحانی در حرم مطهر امام رضا (ع) مصداق استکبار است و واکنش اهل سنت به این توهین ستودنی است. .

امام جمعه کرج گفت: آمریکا، صهیونیست ها و تندروهای آنها در خاورمیانه به بن بست رسیده اند که در نتیجه با اقدام تروریستی سعی در ایجاد تفرقه بین مردم ایران و افغانستان دارند.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به سفر رئیس جمهور و وزرا به استان البرز گفت: برنامه ها و مصوبات در این سفر به تصویب رسید که با پیگیری دستگاه های مسئول به زودی تا حدودی رفع می شود.

وی خاطرنشان کرد: مسیر دولت سیزدهم، مسیر خدمت به مردم و مستضعفان و رفع مشکلات است و عوامل و گروه هایی هستند که مانع از نشان دادن توانمندی های دولت می شوند و عده ای نیز این بدعهدی ها و ظلم ها را دارند. “

سخنگوی ولی فقیه استان البرز با بیان اینکه اعتبارات سفر رئیس جمهور برای جلسات کارشناسی ارزیابی و با حضور استاندار البرز در جلسات مورد تایید قرار گرفت، گفت: روند و راه اصلاح روند قبلی.


فناوری هسته ای جزء قدرت و یکی از ارکان چانه زنی است

حجت الاسلام حسینی امام جمعه طالهان سفر آیت الله رئیسی به البرز را با مترو و افطاری کوتاه با طلاب دانست و گفت: امیدواریم مصوبات سفر دولت مشکلات مردم را برطرف کند.

وی به روز ملی فناوری هسته ای اشاره کرد و افزود: این مهم بدون تکیه بر ابرقدرت ها محقق شد اما متاسفانه برخی از آقایان در گذشته با آن موافق نبودند و زمینه را برای جاسوسی خارجی فراهم کردند اما در اوج موفق شدیم. خرابکاری.”

امام جمعه طالقان گفت: رهبر معظم انقلاب از دانشمندان حمایت کردند، سوخت های فسیلی رو به اتمام است و باید در آینده به سمت فناوری هسته ای برویم، فناوری هسته ای جزء قدرت و یکی از ارکان چانه زنی است.

وی با تاکید بر اینکه ایران در زمینه استقرار هسته ای عقب نشینی نمی کند، گفت: آقایان نباید تحت تاثیر وعده های آمریکا قرار بگیرند و با مقامات ایرانی معامله نشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید