هتک حرمت حرم و نمازگزاران رضوی در نزد هر انسان با وجدان و آزاده ای بشدت محکوم است.


ساعت: 09:44
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1819891

شیخ حسین یکی از بازماندگان نماز جمعه بندرپل گفت: اهانت به حرم و زائران رضوی در ماه مبارک رمضان در نزد هر انسان وظیفه شناس اعم از آزاده و مسلمان و غیر مسلمان بشدت محکوم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شیخ حسین بزمندگان از علمای اهل سنت جنوب کشور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز با بیان اینکه هتک حرمت به حرم و نمازگزاران رضوی در نزد هر انسان با وجدان و آزاده ای بشدت محکوم است به حضرت زهرا(س) گفت: امام رضا (علیه السلام) را داشته باشد.
وی افزود: در سومین روز از ماه مبارک رمضان سه تن از حواریون در صحن پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله مورد حمله با چاقو قرار گرفتند که این جنایت هولناکی است زیرا نه حرمت ماه مبارک رمضان و نه حرمت حرم رعایت نشده و نه حرمت حرم. انسانیت و شرافت «آنها زیر سؤال رفتند.

نایب رئیس هیئت روحانیت بندرحمیر ادامه داد: افرادی که مورد حمله قرار گرفتند، جهادگران و طلاب مخلصی بودند که برای تبلیغات و اقدامات جهادی و محرومیت زدایی در حاشیه شهر تلاش می کردند و کار جهادی این طلاب و سه روحانی عزیز بود. انسان مورد احترام و احترام است

وی افزود: این جنایتکاران که از انسانیت محروم هستند و دارای افکار تکفیری دردناک غیرانسانی هستند، در واقع مبانی اسلامی، انسانی و اخلاقی را زیر پا گذاشته و به آنها پایبند نبوده و مرتکب این جنایت شده اند. جامعه بزرگ اهل سنت از آنها متنفر است و نفرت خود را ابراز می کند و خواستار مجازات شدید آنها است.

بازماندگان گفتند: این جنایت بزرگ و جنایتی نابخشودنی است و از مسئولان درخواست داریم هر چه سریعتر این جنایتکاران را مجازات کنند.

وی هدف خود را ایجاد تفرقه در امت دانست و خاطرنشان کرد: مردم ما پس از پیروزی انقلاب بارها این تحرکات را تجربه کردند که هدف آن ایجاد تفرقه بین امت بود اما هرگز تحت تأثیر این جریانات شیطانی قرار نگرفتند. در هر شرایطی، چه در حال و چه در آینده، کسانی را که جنایاتشان برای متفرق کردن امت و ایجاد اختلاف و اختلاف در امت اسلامی است کور خوانده می شوند.

امام جمعه اهل سنت بندرپل خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با وجود علمای مخلص و حاکمان شیعه و سنی کشور و مهد دلیران و شیرمردان امت اسلامی است. دشمنان وحدت امت اسلامی به هیچ وجه نمی توانند به اهداف خود برسند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید