هتک حرمت به نمازگزاران رضوی در ماه رمضان در نزد هر انسان با وجدان به شدت محکوم است.


ساعت: 11:07
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1820869

حجت الاسلام حسن زاده گفت: اهانت به حرم و نمازگزاران رضوی در ماه مبارک رمضان در نزد هر انسانی با وجدان مسلمان و غیرمسلمان به شدت محکوم است. اما برخی فیک نیوز به شهادت روحانیت حرم رضوی رقصیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ داریوش حسن زاده فعال سیاسی هرمزگانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز گفت: با گسترش شبکه های اجتماعی عرصه های عمومی برای گفت و گو نیز چند برابر شده است.

وی افزود: اما طبق حکم دین و عقل قبل از هر خبری باید دلیل و سند بخواهیم و اگر صحت خبر را نتوانیم تشخیص دهیم باید به کارشناس مورد اعتماد مراجعه کنیم. و «افکار عمومی» مسئولیت ویژه ای در قبال برنامه ریزی جدید دشمن که هدف آن ضربه زدن به ملت ایران است، دارند.

این فعال سیاسی هرمزگانی گفت: نگاهی گذرا به تاریخ سال گذشته بیندازیم. چند روز پیش عکسی از یک توییت جنجالی در شبکه های اجتماعی منتشر شد.
توییتی که ظاهراً متعلق به یک روحانی به نام سید مصطفی حجازی است که در آن از دختران مجرد خواسته شده بود که جای یک روزه بسیج مردمی را بگیرند.

حسن زاده همچنین افزود: اما واقعیت چیز دیگری بود. این صفحه توسط ضدانقلاب ایجاد شده است. البته بسیاری از این صفحات دروغین توسط بدخواهان نظام و انقلاب برای اجرای هدفمند نقشه های خود ساخته شده اند. این روش ها یکی از تاکتیک های ضدانقلابی است که با نوشتن مطالب غیرواقعی برای برانگیختن واکنش های احساسی به دنبال حساس کردن جامعه است.

وی گفت: اخیراً روایت های دروغین سلطنت طلبان منتسب به رضا پهلوی برای حمایت از تروریست های تکفیری در حادثه حرم رضوی آغاز شده است.

کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان گفت: امروز در یک بحران خاص زمان قرار داریم اما باید بتوانیم با شبیخون فرهنگی و انواع توطئه های دین و انقلاب مبارزه کنیم و امروز رسالت ما مقابله با توطئه های دشمنان سنگین است.

حسن زاده گفت: با حادثه اخیر برخی جریانات داخلی و خارجی و معاندین به ویژه رسانه ای سعی کردند با سوء استفاده از آنچه در حرم امام هشتم رخ داد، بین شیعه و سنی تفرقه ایجاد کنند. با این حال باز هم شکست خوردند.

وی افزود: اهانت به حرم و نمازگزاران رضوی در ماه مبارک رمضان در نزد هر انسانی با وجدان مسلمان و غیر مسلمان به شدت محکوم است. اما برخی اخبار کذب که بویی از انسانیت نمی دهد در زیر شهادت روحانیت حرم رضوی می رقصند، باید مراقب باشیم که هرگز اسیر این گونه توطئه ها نشویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید