امام جمعه اهل سنت کرمانشاه ضرب و شتم و شهادت روحانی در حرم رضوی را محکوم کرد.


ساعت: 15:58
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1820097

معلم عبدالرحمن مرادی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، ضرب و شتم و شهادت روحانیت در حرم رضوی را محکوم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ماموستا عبدالرحمن مرادی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز ضمن محکومیت حادثه ناگوار هتک حرمت حرم رضوی اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان به عنوان ماه عبادت و بزرگداشت خداوند، ماه دعا، رحمت، مغفرت و مغفرت است. ما شاهد ارتکاب چنین جنایاتی هستیم که قلب امت اسلامی و ملت عزیز ایران را به درد می آورد و یادآور شر حرج و شهادت امیرالمومنین علی علیه السلام است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: در این جنایت هولناک حرمت ماه مبارک رمضان و حرمت حرم رضوی که پناهگاه دوستداران دین و ائمه اهل بیت(ع) است شکسته شد. و شاهد تجاوز به قداست علما و روحانیت بودیم. «جرم هتک حرمت خدا از هر گناهی بزرگتر است.

ماموستا مرادی خاطرنشان کرد: می دانیم تا زمانی که دروغ است، مبارزه و جهاد هست و تا زمانی که علما و روحانیت در صف مقدم این مبارزه الهی هستند، دشمنان اسلام همواره به این مبارزه اشاره خواهند کرد. تیر به روحانیت برای نابودی اسلام و مسلمین».

وی با بیان اینکه کاروان شهدای ماه مبارک رمضان تا قیامت ادامه خواهد داشت، افزود: افراط و تفریط در دین ما جایی ندارد چه رسد به اینکه دست ستمکاران را به خون مسلمانان علم و عمل و تقوا آلوده کنیم.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: شهادت افتخار بزرگی است که هرگز از آن نمی ترسیم. بر این اساس دشمنان نمی توانند به پیکره اسلام، وحدت امت اسلامی و اهل مذاهب ضربه بزنند و تفرقه، ارعاب و رعب و وحشت ایجاد کنند.

ماموستا مرادی گفت: جامعه اهل سنت این جنایت شنیع را محکوم می کند و هرگونه تنش و ارعاب در بین مسلمانان و جامعه اسلامی توسط دشمنان وحدت محکوم خواهد بود.

وی افزود: افراد با بصیرت، انقلابی و وحدت اندیش نیز باید به توطئه های دشمنان دین آگاهی کامل داشته باشند تا در صورت ظاهر شدن به هر شکل و لباسی مورد سرزنش قرار گیرند و سلاح اختلافات دینی نباشد. علیه آنها استفاده شده است.”

ماموستا مرادی خاطرنشان کرد: برادران اهل سنت همواره در کنار برادران شیعه به خدمات خالصانه در اعتلای دین خدا و اسلام مشغول هستند. از این نظر این ضایعه را به ملت عزیز ایران تسلیت عرض نموده و هر چه سریعتر از خدمتگزاران عزیز خواهانیم. برای مجازات عاملان این موارد به دلیل اعمال شرم آورشان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید