ناآرامی های اخیر آن چیزی نیست که مردم می خواهند/ مخالفان در تلاش برای کاهش قدرت چانه زنی ایران در مجامع بین المللی هستند.


ساعت: 14:11
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898852

حجت الاسلام نجیمی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: این تحرکات خواست عموم مردم نیست و اقدامات براندازان نظام جمهوری اسلامی ایران است و تلاش می کنند با این کار به خواسته خود جامه عمل بپوشانند. برنامه های سازماندهی شده را اجرا می کنند، اما فراموش کرده اند که مردم ایران پاسخگو هستند، آنها را به درد دندان می اندازند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام علیرضا نجیمی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به اقداماتی مانند آتش زدن قرآن، پرچم کشور و سردادن شعارهای تفرقه افکنانه در برخی استان ها اظهار داشت: افرادی که دست به چنین اقداماتی می زنند قطعا مردم عادی نیستند و به صورت سازمان یافته انجام می دهند. به شیوه ای و با دستور کار به نام ملت ایران رفتار و اقدامات تخریبی را انجام می دهند.

وی افزود: ممکن است مردم نسبت به برخی مشکلات کشور ابراز نگرانی و ناراحتی کنند و حتی مطالبات بحقی داشته باشند، اما کسانی که چنین جسارتی نسبت به قرآن، پرچم عزیز کشورمان و اعتقادات ملت شریف ایران دارند، قطعاً و یقین است. آنها از مردم کشور ما جدا شده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به فعالیت های بین المللی اخیر ایران و سفر اخیر رئیس جمهور به نیویورک گفت: تمام تلاش دشمن این است که تأثیر خود را در تصمیم گیری های مربوط به آینده ایران نشان دهد و این اتفاقات زمانی رخ داد که رئیس جمهور کشورمان او در نیویورک است.

وی ادامه داد: اقدامات اخیر برای کاهش قدرت چانه زنی ایران در مجامع و مجامع بین المللی انجام شده است و اگر دولت مردمی بر اصول و حقوق مردم ایران پافشاری کند، قطعاً می توانند آنچه را که حق مردم شریف ایران است، انجام دهند. رسیدن.

نجیمی با تاکید بر وحدت و یکپارچگی ملت ایران تصریح کرد: شعارها و اقدامات تجزیه طلبانه از سوی رسانه ها و مخالفان صورت گرفته است و تاریخ خود نشان دهنده وحدت و یکپارچگی اقوام مختلف در ایران است و مردم ایران همواره برای مبارزه با آن مبارزه می کنند. وحدت و تمامیت ارضی کشور را حفظ کنند، می دهند و خواهند داد.

وی گفت: این تحرکات خواست عموم مردم نیست و اقدامات براندازان نظام جمهوری اسلامی ایران است و با اجرای برنامه های سازماندهی شده در صدد برآورده شدن خواسته های خود هستند اما فراموش کرده اند که ملت ایران خواهد بود. به آنها پاسخ تلخی بدهید

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید