قرار مشکل دار در منطقه شیخ صالح/امنیت موانع مرزی محل مماشات و چانه زنی نیست!


ساعت: 16:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1908984

این اتفاق در سایه بی توجهی نهادهای نظارتی و امنیتی رخ داد.

انتصاب مشکوک در منطقه شیخ صالح که از مناطق مهم مرزی کشور محسوب می شود نگرانی مردم منطقه را به همراه داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، چندی پیش انتصاباتی بدون مشورت نهادهای امنیتی استان کرمانشاه در یکی از سمت های رهبری روستای شیخ صالح انجام شد. در حالی که برخی از نزدیکان این منصوب با جریانات ضدانقلاب ارتباط داشتند.

انتصاب افراد در پست‌های دولتی در گلوگاه‌های مرزی کشور که از مناطق استراتژیک و حیاتی محسوب می‌شود، باید با دقت و دقت و با حساسیت بسیار بالا و با مشورت نهادهای امنیتی انجام شود. اکنون اما در روستای شیخ صالح به دلیل انتصابات دور از این چارچوب، مردم انقلابی و ولایی این منطقه به شدت آشفته و معترض هستند.

شرایط امروز اجتماعی و تحرکات دشمن علاوه بر اهمیت راهبردی روستای مرزی شیخ صالح که در مجاورت پایانه مرزی شیخ صالح قرار دارد، موید لزوم انجام مطالعات لازم و بازنگری در این گونه تکالیف است.


افرادی که پاسدار خون شهدا هستند باید در مناصب دولتی منصوب شوند

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: اساس نظام جمهوری اسلامی ایران بر خون شهدا است، لذا این پیام را می رساند که باید افرادی را که ولی هستند منصوب کنند. به سمت مسئولیت خون شهدا.

وی افزود: ما نمی‌توانیم افرادی را که عزیزان ما را به قتل رسانده‌اند یا با افرادی که علیه جمهوری اسلامی ایران اسلحه به دست گرفته‌اند مرتبط هستند، به مناصب دولتی منصوب کنیم.


25a4ed5d aaaf 4984 95b9 e7400716e4a4 خبر خاکستری


عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تصریح کرد: باید افرادی از میان فرزندان نهضت انقلابی، متعهد و متخصص نظام منصوب شوند که از سر دلسوزی برای پیشبرد کار تلاش کنند و هدف اصلی آنها خدمت به مردم باشد. مردم.

به گزارش مرصاد نیوز، از آنجایی که بازارچه مرزی شیخ صالح یکی از بازارهای رسمی کشور محسوب می شود، به دلیل مجاورت با کشور عراق، ممکن است بر سرنوشت استان کرمانشاه و احتمالاً کشور و همچنین اقتصادی، سیاسی و… فرهنگی و اجتماعی است و امنیت کل منطقه را تحت تأثیر قرار می دهد.

تداوم وقایع اخیر در اقصی نقاط کشور بیش از هر زمان دیگری نقش امنیت را به ما یادآوری می کند. زیرساخت هایی که با بیداری دستگاه های امنیتی تامین شد و اکنون نباید با بکارگیری افرادی که دارای سوابق خانوادگی عوامل ضد انقلاب هستند دستخوش تغییرات منفی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید