حضور باشکوه در یوم الله 13 آبان حقیقت ملت ایران است / نیاز به بصیرت برای غلبه بر ناآرامی ها


ساعت: 12:56
تاریخ انتشار: 1401/08/17
کد خبر: 1909483

جانشین نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

حجت الاسلام محمدی شاهرودی با اشاره به لزوم بصیرت برای عبور از اغتشاشات گفت: حقیقت ملت ایران کسانی هستند که در راهپیمایی یوم الله 13 آبان شرکت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی شاهرودی صبح امروز سه شنبه در اجلاس سالانه مجمع بسیجیان استان که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: احساس مسئولیت و بصیرت انسانی و الهی است. مبنای اصلی تفکر بسیجی و این احساس مسئولیت از جانب ورن است و عنصر جهادی تاریخ چیزی است که امروز می بینید.

جانشین نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: آنچه امروز دشمنان ما با این ناآرامی های جدید انجام دادند، دلیل اصلی آن را می توان در این دانست که ملتی با رویکرد انقلابی و جهادی آمده است تا موانع پیشرفت را با هم تلفیق کند. برکت بر نخبگان این نظام پس طرف مقابل را رها کنید و دشمن نگران این حرکت انقلابی نظام اسلامی است.

وی با اشاره به احساس مسئولیت و وظیفه بسیجیان، ادامه داد: مهمترین نکته در انجام وظیفه که عنصر تشخیص بسیج را در اینجا نشان می دهد، ثبات و پایداری در انجام وظیفه در شرایط سخت است. شرایط

حجت الاسلام محمدی شاهرودی با تاکید بر اینکه برخی قیام ها را باید فرصت بدانیم چرا که منافقین را نابود می کند، گفت: جمهوری اسلامی ایران روز به روز از موانع عبور می کند و پیشروی می کند و این آزمون ها و آزمایش ها بر سر نظام است. این امر اسلام را امام ملت های مستضعف در سراسر جهان می کند و دشمن از آن احساس خطر می کند و از این مهم می ترسد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حوادث اخیر جبهه حق و باطل را از هم جدا می کند تا از غربال پاکان شاهد اعتلای عظمت ولایت باشیم و این نظام مربوط به فرمان حضرت خوجت (عج) نظام اسلامی مستحکم خواهد شد و این انقلاب درخت تنومندی است که در کور حوادث و در امواج متلاطم ناآرامی های 43 ساله و به برکت حضور هوشمندانه مردم راه خود را درست می داند. و به زعامت امام جامعه اسلامی راه خود را به قله های افتخار ادامه داد.

وی با اشاره به وظیفه و رسالت آحاد ملت ایران اسلامی در شرایط حساس کنونی گفت: اولین ماموریت ما اعتقاد به وجود دشمن است. عده ای با وجود اینکه موانع رشد و توسعه را دشمن می بینند، هنوز دشمنی دشمن را باور ندارند و نمی دانند که ما در همه عرصه های علمی، سیاسی و اقتصادی دشمن داریم.

حجت الاسلام محمدی شاهرودی گفت: غفلت نکردن از دشمن یکی دیگر از رسالت های آحاد ملت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بی توجهی به دشمن برای ضربه زدن در همه عرصه ها کافی است، افزود: صبر و استقامت در راه از دیگر وظایف ماست چرا که صبر امر مشترک است. ویژگی یاران سیدالشهدا (علیه السلام) و چکات راستین امام زمان (عج).

وی با اشاره به لزوم بصیرت در شرایط متلاطم و حساس کنونی گفت: برخی که در سایه امنیت جمهوری اسلامی ایران به مقام و شهرت رسیده اند در این مقطع اشتباه کرده اند اما چرا نمی کنند. این اشتباه را بپذیرید و بدانید که آنها در راه اشتباه هستند؟ آنها برنمی گردند!

حجت الاسلام محمدی شاهرودی با تاکید بر اینکه مردم واقعی ایران کسانی هستند که در راهپیمایی یوم الله 22 آبان در جایگاه میهمان اسلامی شرکت کردند، افزود: اعتماد نکردن به دشمن یکی دیگر از ماموریت های ماست. . گاهی برخی از مسئولان کاری کردند که اعتماد مردم به نظام را خدشه دار کنند، در عوض به دشمن اعتماد کردند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شهادت مظلومین بسیجی در حوادث اخیر برای تامین امنیت مردم گفت: وظیفه کنونی همه ما تبیین بیانات، دستورات است. و تدابیر مقام معظم رهبری

وی تاکید کرد: اگر در جمهوری اسلامی ایران پیشرفت ها و افتخاراتی داشتیم به برکت اطاعت از امام جامعه اسلامی و آموزه های ناب اسلامی بود اما اگر در برخی زمینه ها موفق نبودیم و ضعف و ناکامی داشتیم. ، به دلیل عدم رعایت اسلام و سرپیچی از دستورات امام جامعه بود

حجت الاسلام محمدی شاهرودی به ولایتمداری شهید آرمانعلی واردی اشاره کرد و افزود: باید به یاری خداوند ایمان داشته باشیم چرا که در حالی که تمام تلاش دشمن این است که ملت ایران و نظام اسلامی را با دروغ نابود کنند. و تحریفات، 43 سال به یاری خدا غلبه کرده است.» ما روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید