کلیباف: بیانات رهبر انقلاب بار دیگر مرز بین مردم و معاندین را مشخص کرد/ امیدوارم همه بتوانیم در برابر دشمنانی که سینه خود را در مقابل انقلاب اسلامی حفظ کرده اند مقاومت کنیم.

کلیباف: بیانات رهبر انقلاب بار دیگر مرز بین مردم و معاندین را مشخص کرد/ امیدوارم همه بتوانیم در برابر دشمنانی که سینه خود را در مقابل انقلاب اسلامی حفظ کرده اند مقاومت کنیم.

روز جدید رئیس شورای اسلامی گفت: بیانات حکیمانه روز گذشته رهبر انقلاب در جشن فارغ التحصیلی افسری، مرز بین مردم و معاندین را بازتعریف کرد.

محمدبکر کلیباف در جلسه علنی امروز (سه شنبه 21 مهرماه) شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود گفت: ابتدا به ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر رئیسی و جناب آقای دکتر رئیسی خیر مقدم می گویم. همراهانی که امروز برای معرفی و دفاع از وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی میهمان شورای اسلامی هستند.

وی ادامه داد: همچنین فرا رسیدن سالروز شهادت یازدهمین اخترطبق امامت و ولایت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام و همچنین فرا رسیدن ایام امامت حضرت ولی عصر (عج) را تسلیت عرض می نمایم. ) به مسلمانان، شیعیان این حضرت و عموم مردم. به جویندگان و جویندگان حقیقت از سراسر جهان درود می فرستم.

رئیس مجلس تاکید کرد: وظیفه خود این است که بر این نکته تاکید کنم و لازم می دانم بیان کنم که سخنان دیروز مقام معظم رهبری در جشن فارغ التحصیلی افسری، سخنان روشنگرانه ای در شرایط حساس و سخنان ایشان بسیار حکیمانه، هوشمندانه و بسیار حکیمانه بود. دقیق و یک بار دیگر مرز بین مردم و شورشیان را مشخص کرد.

قالیباف تصریح کرد: تکلیف ما به ویژه اموال جامعه مشخص شده و راه درست را به همه علاقه مندان به ایران اسلامی و انقلاب اسلامی نشان داده اند و تکلیف همه ما روشن است.

رئیس قوه مقننه کشور گفت: امیدوارم همه ما بتوانیم برای اجرای همان رهنمودهای حضرت آقا و در مقابل دشمنانی که در مقابل انقلاب اسلامی و ایران عزیزمان از سینه خود دفاع کردند، در کنار ایران قدرتمند بایستیم. نقشه های دشمنان را مانند گذشته نقش بر آب خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید