خدمات انقلاب اسلامی قابل مقایسه با گذشته نیست/ در انقلاب اسلامی مردم کرامت انسانی خود را کسب کرده اند.


ساعت: 12:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806431

روحانی محمد امین آدینه گفت: قبل از انقلاب هیچ اقدامی در زمینه بهداشت، اقتصاد و خدمات به افراد نیازمند انجام نشده بود. اما بعد از انقلاب شاهد تحولات بزرگی در این عرصه ها بوده ایم که به واسطه آن مردم به ارزش و کرامت انسانی خود دست یافته اند و باید توجه داشت که این خدمات نظام و انقلاب اسلامی قابل تقدیر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آخوند محمد امین آدین در گفتگو با گلستان ما گفت: برای همه کسانی که در دل خود بصیرت دارند. بدیهی است اقدامات و خدمات ارائه شده به مردم ایران قبل و بعد از انقلاب در همه عرصه ها قابل مقایسه نیست و انقلاب اسلامی برکات بسیاری را برای مردم ایران به همراه داشته است.

وی افزود: قبل از انقلاب هیچ گونه اقدامی در حوزه بهداشت، اقتصاد و خدمات به افراد نیازمند انجام نشده بود. اما بعد از انقلاب شاهد تحولات بزرگی در این عرصه ها بوده ایم که به واسطه آن مردم به ارزش و کرامت انسانی خود دست یافته اند و باید توجه داشت که این خدمات نظام و انقلاب اسلامی قابل تقدیر است.

جمعه اهل سنت از بخش پیشکمر شهرستان کلاله ادامه داد: قبل از انقلاب هیچ یک از روستاهای شهرستان کلاله از نعمت برق، آب و گاز برخوردار نبودند. اما اکنون همه روستاها از خدمات بهداشتی و درمانی از نظر اقتصادی و اشتغال و خدماتی مانند برق، آب و گاز بهره مند هستند.

وی به امکانات حمل و نقل قبل از انقلاب اشاره کرد و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی شاهد افزایش وسایل نقلیه در روستاها بودیم که امکان رفت و آمد مردم به شهر و برگشت را فراهم کرد که همه اینها به همت مردم است. مقامات.” .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید