زنان ایرانی پس از انقلاب؛ کرامت مادری، پیشرفت سیاسی اجتماعی و کرامت انسانی

ساعت: 20:45
تاریخ انتشار: 25/10/1401
کد خبر: 1922818

این معلم خانواده بیان کرد: امروز به برکت نقش موثر زنان در تحقق اهداف انقلاب اسلامی، شاهد موفقیت های بزرگ زنان در عرصه های پزشکی، علمی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در ایران هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید نسرین کردمندپور در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس با اشاره به نقش زنان در جامعه گفت: حضور زنان در عرصه های مختلف جامعه به ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی موجب شده است. حضور مفید، فعال و چشمگیر بود.

این معلم خانواده گفت: زنان ایرانی پس از انقلاب اسلامی علاوه بر ایفای نقش مادری در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی حضور فعال داشتند.
را
وی افزود: زنان در کنار مسئولیت اجتماعی و نهاد مهم خانواده در فعالیت های اقتصادی نیز دوشادوش مردان خود برای رفاه اجتماعی بیشتر خود و فرزندانشان تلاش می کنند.
را
خردمندپور گفت: حفظ حجاب و عفاف در این سال ها باعث شده که حجاب هیچ گاه مانعی برای فعالیت و موفقیت بانوان ایرانی نباشد و در عرصه های مختلف ورزشی در مسابقات بین المللی شاهد کسب مقام های مختلف بانوان محجبه باشیم.
را
وی تاکید کرد: افزایش بیش از 21 درصدی مشارکت زنان در انتخابات مختلف شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا نشان از مشارکت زنان در تعیین سرنوشت خود و کشور است. .
را
این معلم خانواده خاطرنشان کرد: امروز در این شهرستان زنان خانه دار داریم که علاوه بر داشتن همسر و فرزند در دانشگاه ها و مدارس مختلف تحصیل و تدریس می کنند.
را
وی گفت: نقش مفید و موثر زنان پرستار در دوران بحران کرونا در مراکز درمانی و بیمارستانی و زحمات آنان را هرگز نباید فراموش کرد چرا که تا پایان عمر به یاری بیماران کرونا شتافتند و برخی از آنها به سطحی رسیدند. شهادت.”
را
خردمندپور افزود: افزایش سرانه تولید مقالات علمی، ویراستاری و تألیف کتاب های مختلف، تصدی پست های کلیدی و موثر ملی و استانی از جمله موفقیت های زنان از انقلاب اسلامی به بعد است.
را
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید