تلاش دشمن برای گسترش فمینیسم رسانه ای در فضای مجازی/ لزوم توجه متولیان فرهنگی به حفظ کرامت انسانی زنان


ساعت: 10:47
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879491

رئیس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری گفت؛

احسان ربیعی گفت: اتفاقات اخیر در برخی شهرهای کشور نشان می دهد که من به سمت جاهلیت مدرن حرکت می کنم یعنی دشمن به دنبال سلطه فمینیسم رسانه ای است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ بانوان بسیجی رسانه صبح امروز با مدیرکل امور بانوان و خانواده ناحیه چهارمحال و بختیاری دیدار کردند.


در این نشست خبرنگاران بسیجی به بیان مشکلات خود در حوزه کاری و مشکلاتی که یک خانم باید پوشش دهد، پرداختند.


احسان ربیعی، مسئول بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری در این نشست گفت: آیات قرآن به صراحت به کرامت زن از جمله سوره کوثر که در وصف حضرت زهرا(س) نازل شده است اشاره می کند و این نشان می دهد. شخصیت بالاتر زن در قرآن و اسلام است.


وی با بیان اینکه اگر دوباره به قرآن مراجعه کنیم، می بینیم که خداوند در سوره انسان به شخصیت بزرگ حضرت زهرا(س) اشاره می کند و به نوعی نشان می دهد که زنان باید در عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و فرهنگی حضور داشته باشند. … «همه اینها نشان می دهد که شخصیت زن در قرآن مقدس شمرده شده است، اما امروزه در جامعه این گونه نیست، در همین راستا بحث فمینیسم مطرح می شود».


ربیعی گفت: فمینیسم اسلامی در پوشش اسلام، زنان را به سمت استفاده ابزاری سوق می دهد و آنها را از آرمان ها، شخصیت و جایگاه خود دور می کند.


رئیس بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری از شکل گیری فمینیسم رسانه ای خبر داد و افزود: دشمن به دنبال این است که زنان و دختران ما را در دام فمینیسم رسانه ای بیاندازد.


وی تاکید کرد: اتفاقات اخیر در برخی شهرهای کشور نشان می دهد که به سمت جاهلیت مدرن پیش می رویم یعنی دشمن به دنبال سلطه فمینیسم رسانه ای است.


ربی افزود: سیاستمداران غربی سال ها پیش به این نتیجه رسیدند که اگر می خواهند در جامعه اسلامی موفق شوند باید از زنان ایرانی شروع کنند، دشمن در عرصه واقعی و مجازی به دنبال محو زن است و خانواده ها و زنان را تهدید می کند.


رئیس بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید اقدامات گسترده ای در عرصه رسانه، فضای مجازی و… برای نجات زنان و دختران انجام شود، گفت: دشمن در رسانه ها از توپخانه خود علیه زنان استفاده می کند.



زنان باید دیدگاه و نگرش خود را در جامعه تغییر دهند


در ادامه این برنامه زهرا حبیبی مدیرکل امور بانوان و خانواده استان چهارمحال و بهتیاری گفت: مشکلات و مسائل بانوان خبرنگار را به صورت موردی پیگیری می کنم.


وی گفت: دولت به طور جدی موضوع عفاف و حجاب را مدنظر دارد و با دستور استاندار وارد این موضوع می شویم.


حبیبی ادامه داد: باید از همه فرصت ها و پتانسیل ها برای ترویج حجاب و عفاف استفاده کرد اما برای عفاف و حجاب باید در سطح کلان تصمیم گیری شود و زیرساخت ها ارتقا یابد.


مدیرکل امور زنان و خانواده استان چهارمحال و بختیاری گفت: زنان باید دیدگاه و نگرش خود را نسبت به خود تغییر دهند و نگاه به زنان در جامعه باید خاص‌تر باشد زیرا زنان ما در واقع مادران پرمشغله‌ای هستند و اگر وقت بیرون از خانه باشد. آنها در غیر این صورت برای آنها بسیار دشوار خواهد بود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید