جمهوری اسلامی ایران قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست/ قدرت موشکی ایران جهانی شده است


ساعت: 09:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804348

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا گفت: جمهوری اسلامی ایران قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و دستاوردهای زیادی دارد و در واقع وضعیت آب، برق، زیرساخت ها، آسفالت و بزرگراه ها با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز با بیان اینکه انقلاب اسلامی کشور را از فقر و فلاکت نجات داد، اظهار کرد: طبق بررسی های انجام شده در سازمان های بین المللی فقر در ایران از 41 درصد به 11 درصد رسیده است که از جمله آنها می توان به فرانسه و ترکیه اشاره کرد.

وی افزود: انقلاب با همه مشکلات و گرفتاری ها خدمات ارائه کرده است. در واقع اگرچه امروز هیچ کس منکر مشکلات معیشتی، فقر و بیکاری نیست، اما با همه مشکلات محرومیت و فقر، تلاش زیادی از سوی نظام اسلامی انجام شده است.»

حجت الاسلام حسینی کیا وضعیت راه ها را نسبت به قبل از انقلاب مقایسه کرد و گفت: اکنون در 70 درصد روستاها حتی در دورترین نقاط کشور طرح هادی اجرا شده است در حالی که قبل از انقلاب این طرح اجرا نمی شد. در یک روستا.” .

وی با بیان اینکه در سایر کشورهای دنیا وضعیت پیشرفت در حوزه های مختلف رو به رشد نیست، گفت: طبق آمارهای موجود اکنون 95 درصد جامعه باسواد هستند که نسبت به قبل از انقلاب رشد چشمگیری داریم.

نایب رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی گفت: قبل از انقلاب در حوزه های مختلف از جمله سیمان، فولاد و برق واردکننده بودیم اما اکنون در بسیاری از زمینه ها کشور صادرکننده هستیم.

حجت الاسلام حسینی کیا گفت: امروز در حوزه پتروشیمی جزو رازک های منطقه هستیم و در مجموع ظرفیت های زیادی وجود دارد.

قدرت موشک های زنان ایران تحت کنترل در آمده است

وی با اشاره به وابستگی کشور به نیروهای نظامی در دوران قبل از انقلاب افزود: امروز قدرت موشکی زنان ایران جهانی شده و لرزه بر اندام دشمنان انداخته است.

حجت الاسلام حسینی کیا گفت: قبل از انقلاب و در طول تاریخ، در هر جنگی که رخ داده است، همواره بخشی از جمهوری اسلامی ایران از دست رفته است و تنها در جنگ تحمیلی با وجود اینکه هشت سال طول کشید، یک اینچ خاک کشور از دست رفت. او نرفت و این نشان از عزت نظام است.

وی گفت: امروز با همه گرفتاری ها و مشکلات، اعمال تحریم های سرکوبگرانه و جنگ هشت ساله تحمیلی در کنار بی تدبیری برخی مسئولان هنوز افق نظام و انقلاب اسلامی در ایران روشن است.

نایب رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی گفت: ما همیشه قبل از انقلاب از دروازه های پرپیچ و خم عبور کرده ایم و اکنون در حال عبور از تحریم ها و مشکلات موجود هستیم.

صبر و اتحاد مردم و حرکت زیر پرچم ولایت عامل انقلاب است

حجت الاسلام حسینی کیا با بیان اینکه صبر و وحدت مردم و نهضت زیر پرچم ولایت، پیشران انقلاب است، گفت: امروز رمز موفقیت ما همانطور که امام راحل فرمودند زیر دست بودن است. چتر ولایت و وحدت».

وی با بیان اینکه امروز رهبر معظم انقلاب سکاندار نظام هستند و نظام به خوبی کار می کند، افزود: اکنون عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در همه کشورهای جهان شناخته شده است.

رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و دستاوردهای زیادی دارد. در واقع وضعیت آب، برق، زیرسازی، آسفالت و بزرگراه با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

حجت الاسلام حسینی کیا با بیان اینکه باید بر مشکلات موجود فائق آییم، گفت: انتظار مردم بهبود وضعیت معیشتی و هدایت نقدینگی به سمت تولید و اشتغال است.

وی با تاکید بر اینکه باید مشکلات موجود برطرف شود، افزود: همچنین مدیران جهادی و خادمان انقلابی نیز باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید