دستاوردهای انقلاب اسلامی با ایران در دوره پهلوی قابل مقایسه نیست

ساعت: 16:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۱
کد خبر: 1805220

نماینده مردم ارامنه جنوب کشور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه غیرت ملی در عرصه های مختلف منجر به خودکفایی شده است، گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایران قابل مقایسه نبوده و نیست. دوره پهلوی».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روبرت بیگلریان در گفت و گو با صبح زاگرس با بیان اینکه با نگاهی به کار رژیم پهلوی می بینیم که شهرهای کوچک و روستاهای ایران پزشک ندارند و حتی پزشک از کشورهای خارجی وارد شده اند، گفت: اینها بخش هایی از کشور را ایجاد می کنند. .

وی افزود: در انقلاب اسلامی و به دستور ائمه انقلاب شاهد توسعه علمی کشور هستیم و در بسیاری از عرصه ها به خودکفایی رسیده ایم.

یکی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در دوران 8 سال دفاع مقدس با وجود اینکه شهدا و جانبازان زیادی داشتیم، این جنگ تجربه درجه یک پزشکی را به ما داد که منجر به حضور پزشکان ایرانی در خارج از کشور شد. وارد کشور شوید و دانش خود را در اختیار کادر پزشکی قرار دهید و به مجروحان و رزمندگان کمک کنید.

نماینده مسیحیان ارمنستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به انقلاب اسلامی ایران، این کشور شاهد رشد و تحول چشمگیری در حوزه های پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و سایر حوزه های مرتبط با سلامت بوده است.

بگلریان در ادامه گفت و گو با خبرنگار ما گفت: کشور با توپوگرافی و منابع خدادادی و با ایجاد رشته های دانشگاهی در صنعت به ویژه نفت و پتروشیمی و پایین دستی به رشد چشمگیری در صنعت دست یافته است. و در این زنجیره مانند صنایع فولاد و سیمان و صنایع مادر و زیرساخت برنامه ریزی خوبی برای خودکفایی صنعتی دارد.

وی بیان کرد: رویکرد انقلاب اسلامی به استقلال و خودکفایی با توجه به قطع ارتباط با کشورهای صاحب دانش و تحریم کشورمان و موضوع جنگ تحمیلی، نیروها را به بسیج و تبدیل تحریم ها به فرصتی ارزشمند با ملی سوق داده است. شعله. “.

بیگلریان با اشاره به ورود کشور به عرصه بیوتکنولوژی و نانوتکنولوژی گفت: پیشرفت های سپاه پاسداران و نیروهای مسلح ایران در صنعت نظامی و دستاوردهای آن قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و ما را به اندازه کافی در منطقه نظامی و مستقل کرد. “

وی در پایان گفت: در حوزه اقتصادی با وجود مشکلات ناشی از تحریم ها، پیشرفت های خوب و رو به رشدی داشته ایم و در مجموع باید تاکید کنم که دستاوردهای انقلاب اسلامی قابل مقایسه با ایران در دوره پهلوی نبود. دوره زمانی. “

خبرنگار: باگرزاده

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید