دستاوردهای انقلاب اسلامی با مقایسه آمارهای قبل و بعد از انقلاب / 2070 نشان داده شده است. این برنامه در تعطیلات ملی 1400 در استان برگزار می شود.


ساعت: 14:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804508

در این نشست خبری برنامه های سپاه و بسیج در دهه فجر تشریح شد.

گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله گفت: برنامه های دهه فجر جشن ملی 1400 نام دارد که در مجموع بیش از 2070 برنامه در استان برگزار می شود که بیشتر برنامه ها حول محور مساجد است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; سرهنگ گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه استان مرکزی با اشاره به دستاوردهای 43 ساله انقلاب اسلامی گفت: اگر بخواهیم آمار سال های بعد از انقلاب را با زمان قبل از آن مقایسه کنیم، مشخص می شود که چه دستاوردهایی داشته ایم.

وی رشد علمی ایران را بالاتر از میانگین جهانی دانست و افزود: این کشور یکی از بزرگترین بانک های قرنیه جهان را دارد، پیوندهای سختی مانند پیوند قلب، درمان بیماری های عفونی، تولید داروهای نوترکیب و غیره را انجام می دهد. رشد علمی ایران به سال های پس از انقلاب برمی گردد.

گودرزی با اشاره به مقاومت خوب نظام اسلامی در برابر غرب و استکبار گفت: افزایش قدرت بازدارندگی ایران در عرصه دفاعی علاوه بر ایجاد امنیت داخلی موجب صادرات تسلیحات نیز شده است. همچنین بر اساس آمار منتشر شده، ایران از نظر دفاعی و بازدارندگی در رتبه چهاردهم جهان قرار دارد که توان دفاعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آن لحاظ نشده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: ایران دارای مدرن ترین پهپادهای جهان، دارای بزرگترین زرادخانه موشکی از جمله تونل های موشکی، دارای چهارمین نیروی سایبری جهان و یکی از بهترین نیروها در جهان است. نیروی دریایی

وی جهاد تبیان را از برنامه های اصلی دهه فجر امسال عنوان کرد و گفت: برنامه های این دهه «عید ملی 1400» نام دارد. در مجموع بیش از 2070 برنامه در ایام دهه فجر در استان برگزار شده است که بیشتر برنامه ها حول محور مساجد بوده است.

گودرزی بیان کرد: اعزام نیروهای جهادی پزشکی به شهید رانمون در مناطق محروم روستایی، اعزام نیروهای سیار دامپزشکی به روستاها برای ارائه خدمات به روستاییان، ارائه مشاوره حقوقی به مردم در مساجد مانند دفاتر خدمات رسانی، خاطرات انقلاب جانبازان اسلامی در مساجد و پایگاه ها پیش بینی شده است. برگزاری همایش رفع موانع تولید بسیج، برگزاری رزمایش هجدهم ثامن در نشست های برجسته سازی دستاوردهای انقلاب اسلامی، برگزاری اجلاسیه شهدای دانش آموز استان مرکزی از جمله برنامه های مورد بحث در دهه مبارک فجر است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: برگزاری مسابقات قرآن بسیج در استان، افتتاح 77 پروژه محرومیت زدایی شامل 44 واحد مسکونی برای محرومان و چندین طرح عام المنفعه از جمله استخرهای کشاورزی، لایروبی قنوات، تامین آب شرب روستائیان و افتتاح 80 راه، ایجاد اشتغال و اقتصاد پایدار برای نیازمندان، اهدای کمک های دقیق از جمله بسته های معیشتی به نیازمندان از دیگر طرح هایی است که در دهه مبارک فجر در نظر داریم انجام دهیم.

وی تصریح کرد: اجرای عملیات تهاجمی، مثبت و تحریک آمیز با کلیدواژه های ایران مقتدر و امام امت در شبکه های اجتماعی، اجرای برنامه های فرهنگی از جمله کتابخوانی، نقاشی، خوشنویسی، کاریکاتور و نامه به سردار دلا با محوریت مقاومت. پايگاه ها، تزئين پايگاه مقاومت بسيج، اجراي سرود و تئاتر شهري، اجراي راهپيمايي هاي نظامي به مناسبت، تحرير، اهداي پرچم، پوستر و سربند، قرار دادن غرفه سنگي و پرتاب سنگ به نمادهاي استكبار، تجليل از خانواده شهدا و معززان تجلیل از خانواده های معظم شهدا برای سلامتی، گلباران مزار شهدا و نورافشانی در شب 22 بهمن از دیگر برنامه های این دهه مبارک است.

وی در پایان به ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی و حقیقی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی کرونا بتوانیم باخمن معروف را در 31 اسفند امسال برگزار کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید