بسیج بزرگترین شبکه فرهنگی، اجتماعی و نظامی کشور/ دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به مردم نشان داده شود.


ساعت: 14:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912380

در دیدار بسیجیان با امام جمعه سرحس عنوان شد؛

فرماندار، کارکنان سپاه سرخس، جمعی از بسیجیان و مسئولین سرخس در اولین روز از هفته بسیج با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح توس ، در اولین روز از هفته بسیج فرماندار، پرسنل سپاه سرخس، جمعی از بسیجیان و مسئولین سرخس با امام جمعه آن شهرستان دیدار کردند.

مجید آذرکیش فرمانده سپاه سرخس در این جلسه اظهار داشت: امروز هرکس در هر سمتی باشد اگر به وظایف خود به درستی عمل کند موفق به گسترش تفکر بسیجی شده است.

فرمانده سپاه سرخس با بیان اینکه برنامه های هفته بسیج امسال با شعار «بسیج در خدمت ملت ایران» اجرا می شود، گفت: در اولین روز از هفته بسیج، رزمایش گروه های جهادی فاطمیه را داریم. مشارکت 128 گروه جهادی. همچنین 36 گروه جهادی تخصصی با مجموع 1300 بسیجی در زمینه های پزشکی، عمرانی، دامپزشکی، دامپروری، کشاورزی، علمی پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی به مردم خدمات ارائه می کنند. فعالیت در هفته بسیج


5b5100ee f267 4e62 bcb5 70dfa9d31ed8 خبر خاکستری

وی ادامه داد: همزمان با دومین روز از هفته بسیج، رزمایش گشت های بسیج رضوی را داریم که پایگاه های بسیج شهرستان برای امنیت به نمایش قدرت می پردازند. در سومین روز از هفته بسیج، مانور سواد رسانه ای و کتابخوانی با عنوان «قیام چهل ساله» را در بستر فضای مجازی داریم؛ همچنین در این روز پایگاه علمی انصارالرضا(ع) افتتاح می شود.

فرمانده سپاه سرحص تصریح کرد: همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج جلسات انس و قرآن را با حضور قاریان و حافظان بین المللی در سطح شهر و روستاهای شهرستان برگزار می کنیم. همچنین سمینارهای تبیین جهاد در مساجد این شهر برگزار می شود.

وی ادامه داد: در سومین روز از آذرماه که به نام بسیج مظهر جهاد و شهادت نامگذاری شده است، تمرین ایثار و شهادت با حضور شهدا در گلزار شهر و روستاها داریم. همچنین در این روز یادواره شهدا و دیدار با خانواده شهدا برگزار می شود.

آذرکیش تصریح کرد: در ششمین روز از هفته بسیج، گروه های آموزشی صالحین بسیج در قالب میکات صالحین در اجلاس نماز جمعه شهرستان حضور می یابند. در این روز اکران فیلم های انقلابی در روستاهای شهرستان توسط سینما سیر سیر داریم. همچنین در این روز یادواره بزرگ شهدای روستای نجیران و شهدای امنیت اخیر برگزار می شود.

فرمانده سپاه سرحس تصریح کرد: در آخرین روز از هفته بسیج، رزمایش اقتدار بسیج در سطح شهرستان با حضور گردان های بیت المقدس، گردان های امنیتی امام علی (ع) و خوسار و گردان های سپاه برگزار می شود. گردان های امام حسین (ع)

آذرکیش خاطرنشان کرد: همزمان با هفته بسیج امسال 63 عنوان برنامه در 128 پایگاه مقاومت بسیج شهرستان با همکاری سپاه و بسیج و با همکاری دفتر امام جمعه، فرمانداری و تمامی دستگاه های اجرایی اجرا می شود.


بسیج بزرگترین شبکه فرهنگی، اجتماعی و نظامی کشور است

حسن نوری زاده فرماندار شهرستان سرحس نیز در این دیدار با بیان اینکه بسیج یک متفکر انقلابی و اسلامی به رهبری امام امت بود، اظهار داشت: بسیج نقش بسزایی در حفظ نظام اسلامی و موفقیت های علمی، فرهنگی و نظامی.


de38b865 6728 4482 ad24 ca7dad9eb036 خبر خاکستری

فرماندار سرحس افزود: امروز در هر عرصه ای که تفکر بسیجی باشد موفقیت حاصل می شود. حرکت ما هر جا با حرکت بسیج بوده است، به آن رسیده ایم. همه دانشمندان هسته ای ما که کشته شدند تفکر بسیجی داشتند.

وی با تاکید بر اینکه اقتدار بسیج در همه عرصه ها مشهود است، بیان کرد: امروز بسیج ما مظلوم اما قدرتمند است. شعار بسیج 20 میلیونی امروز محقق شده است.

نوری زاده با بیان اینکه بسیج امروز در کف میدان شهید شهدا می دهد، اما نمی گذارد دشمن و یاغی مردم ما را بکشند، تصریح کرد: ما جوانان مومن و انقلابی خود را در کف میدان از دست دادیم اما نگذاشتیم مردم رنج بکشند. .


d912f71b 57fe 4d07 ad55 e02e976f252d خبر خاکستری

فرماندار سرحس با تاکید بر اینکه بسیج بزرگترین شبکه فرهنگی، اجتماعی و نظامی کشور است، گفت: امروز اگر در طرح دولت در سرحس توفیقی حاصل شده است، با تفکر بسیجی محقق شده است. آرامشی که در جامعه داریم حاصل تفکر بسیجی است. آینده جهان متعلق به این نیروهای انقلابی و حزب الله خواهد بود و این مهم اتفاق خواهد افتاد.


پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به مردم نشان داده شود

حجت الاسلام محمد بختیاری امام جمعه سرحس مهمترین وظیفه دشمن را ایجاد ناامیدی عنوان کرد و گفت: امید مهمترین ابزار پیشرفت جمهوری اسلامی ایران است و دشمن نیز به دنبال آن است. تا ما را ناامید کند جوانان برای آینده هستند.

امام جمعه سرخس افزود: در هفته بسیج باید پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بر روی تخته سیاه نمایش داده شود و به مردم نشان داده شود. ایران اسلامی امروز در عرصه های مختلف اعم از علمی، پزشکی و نظامی حرف های زیادی برای گفتن دارد.

وی با بیان اینکه عامل اصلی ناآرامی های امروز پیشرفت ایران اسلامی است، گفت: نباید در فضای مجازی منفعل باشیم و باید با جهاد تبیین به افکار منفی پاسخ دهیم. بسیجیان ما باید حقایق را در فضای مجازی و واقعی بیان کنند.

خوجت الاسلام بختیاری با تاکید بر اینکه دشمن از موضوع براندازی ناامید شده و به دنبال اقداماتی مانند تحریک برای ضربه زدن به ایران است، تصریح کرد: آمریکا و غرب با جنگ های نیابتی به دنبال تضعیف ایران و روسیه هستند و چین به عنوان یک کشور به دنبال تضعیف ایران و روسیه هستند. خوب، در نبردهای سر به سر شرکت کنید. منظور از نظم جدید این است که قدرت از غرب به شرق منتقل شده است و غرب امروز تمام حمله آن به شرق است.


c2a56251 36c3 421a a1f7 030bd4eb0326 خبر خاکستری

امام جمعه سرحس با تاکید بر اینکه مردم ما به حضرت آقا اعتماد دارند، گفت: امروز اگر مردم ما در مسائل اقتصادی معترض هستند اما همه به دولت و رهبر معظم انقلاب اعتماد دارند. این یکی از دلایل مهم شکست دشمن در اغتشاشات اخیر است.

وی یکی دیگر از دلایل همراهی نکردن مردم با شورشیان را آگاهی آنان از وضعیت امنیتی کشور می داند و تصریح کرد: مردم ما ناامنی و داعش وحشی را می شناسند.

حجت الاسلام بختیاری تصریح کرد: دلیل دیگر همراهی نکردن مردم ما این است که جز یک آلترناتیو که نظام امام زمان (عج) است، جایگزینی برای دولت نمی بینند. مردم ما آلترناتیو آنها برای حکومت کنونی رژیم مهدوی امام زمان (عج) هستند.

امام جمعه سرحس در پایان گفت: یکی دیگر از دلایل عدم حمایت مردم ما این است که مردم به آینده نظام و تلاش دولت سیزدهم مردم امیدوار هستند. دولت سیزدهم و رئیس جمهور دلسوز مردم هستند و شبانه روز برای حل مشکلات کشور تلاش می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید