راه اندازی رادیو بسیج در کرمانشاه/ بزرگترین شبکه اجتماعی کشور در بسیج است


ساعت: 15:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1908968

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه گفت؛

ابوذر انوری از راه اندازی اولین شبکه رادیویی بسیج در ناحیه کرمانشاه خبر داد و گفت: تولید محتوای این برنامه با همکاری اصحاب رسانه انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابوذر انوری صبح امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به نقش و رسالت رسانه ها با اشاره به نقش و رسالت رسانه ها اظهار داشت: باید بپذیریم که در بحث اغتشاشات اخیر حلقه مفقوده ای داشتیم. در برخی حوزه ها به خصوص در بحث فضای مجازی و رسانه ها، اقدام ضعیفی صورت گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه با بیان اینکه بزرگترین شبکه اجتماعی کشور در بسیج است، افزود: این شبکه اجتماعی حتی در دنیا هم بی نظیر است و اقدامی که در حال حاضر باید انجام شود آموزش و این است. شبکه گسترده فعال شد. قدم برداریم و آن را از نظر رسانه ای و فضای مجازی خودکفا کنیم.


تولید محتوا از ضروریات جامعه امروزی است

وی تصریح کرد: امروز نیازمند تبیین افکار عمومی هستیم که رسانه ها و فضای مجازی بیشترین نقش را در این مسیر دارند و برای پیشرفت خودمان و جامعه تعامل و همکاری گسترده لازم است. همانطور که در اتفاقات اخیر دیدیم بسیاری از افرادی که در این اتفاقات دخالت می کنند توجیهی ندارند و دلیل آن هم این است که محتوایی که با جوانان ما توسط شبکه های معاند ایجاد و تغذیه می شود در جاهایی ما را دچار مشکل کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید در تولید محتوا همت کنیم ادامه داد: چرا شبکه گسترده و عظیمی در فضای رسانه ای و مجازی در سطح ناحیه نداشته باشیم تا از این ظرفیت بزرگ استفاده کنیم.

انوری از راه اندازی نخستین ایستگاه رادیویی بسیج در استان کرمانشاه خبر داد و افزود: تولید محتوای این برنامه با همکاری رسانه ها انجام می شود، محتوایی که برای ایران قوی و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری است. رهبر و ایران قدرتمند نیازمند افراد قوی است و این افراد در سطح جامعه ما هستند.

وی با بیان اینکه در مقطعی برخی از نهادهای دولتی کم کاری داشتند، ادامه داد: حدود 60 موسسه و فرهنگسرا در شهر کرمانشاه فعال هستند اما در برخی جاها کم کار بود و باید از سوی این نهادها حمایت شود. بیا بریم


رسانه ای که مطالبه گر نباشد رسانه نیست

این مقام مسئول تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که در حوزه فضای مجازی وجود دارد تولید محتوا است و با برنامه ریزی های لازم می توان این مشکل را حل کرد و نقش رسانه ها در این زمینه مهم است و در این زمینه آن طور که باید. یک هیئت متمرکز و استراتژیک با چشم انداز روشن و گام به گام اجرا شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه با بیان اینکه رسانه ای که مطالبه گری نمی کند، رسانه نیست، گفت: انتظار ما از رسانه ها و فضای مجازی این است که هم راه حل مشکل را ارائه دهند و هم به کمک بیایند.

این مسئول خاطرنشان کرد: باید همفکری و راهکار ارائه شود تا شبکه گسترده اجتماعی بسیج نیازی به تولید محتوای دیگر نداشته باشد و از اخبار جعلی و جعلی در بحث رسانه ای تعجب نکنند.

انوری با بیان اینکه برنامه های اجرا شده قوی است اما بازتاب ضعیفی دارد، گفت: همه ما شاهد غرش یکپارچه مردم در 22 آبان بودیم، اما چقدر توانستیم این حضور را جهانی کنیم و بنابراین رسانه ها باید از نظام حکومتی خارج شوند و با برنامه ریزی تحول آفرین برای دستیابی به اهداف

وی گفت: در فضای رسانه ای و مجازی جای کار زیادی وجود دارد که البته در برخی جاها بروکراسی و تشریفات اداری مانع می شود و در برخی جاها به حمایت ادارات و نهادها نیاز است که ما نداریم. و این را باید از رسانه ها مطالبه کرد.»

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه با بیان اینکه جهاد امروز جهادی در رسانه و فضای مجازی است، تصریح کرد: بزرگترین جهادگران امروز ما اصحاب رسانه هستند و وظیفه این قشر امروز سختتر از گذشته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید