دادستان کل کشور: فیلتر برخی شبکه های اجتماعی مصوبه اجباری است/ تا زمانی که مدیران شبکه های اجتماعی با پذیرش مقررات ما موافقت نکنند وضعیت ادامه دارد.

دادستان کل کشور: فیلتر برخی شبکه های اجتماعی مصوبه اجباری است/ تا زمانی که مدیران شبکه های اجتماعی با پذیرش مقررات ما موافقت نکنند وضعیت ادامه دارد.

رئیس دادستان کل کشور با بیان اینکه در حوزه برخورد با حجاب نقص قانونی داریم که برای آن لایحه ای تهیه و تقدیم دولت شده است، گفت: دولت پس از طرح اصلاحات، لایحه را تقدیم مجلس کرده است. و انتظار می رود مجلس این قانون را تصویب و تصویب و نهایی شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری صبح امروز در مراسم تجلیل از رئیس کل دادگستری کل کشور خاطرنشان کرد: اقتصاد، سلامت، بهداشت، پیشرفت علم و دانش، رشد و تعالی جامعه، آرامش، آسایش. و شادی زیر سایه امنیت می آید اگر امنیت نباشد هیچ کدام از اینها محقق نمی شود.

و دادستان عمومی و انقلاب استان چهارمحال و بختیاری گفت: امنیت حرف اول را در زندگی مردم می زند و خمیرمایه همه مسائلی است که باعث پیشرفت در زندگی می شود.

وی با اشاره به لزوم برقراری عدالت در جامعه گفت: اگر همه مردم در مجموعه کارگری کشور در کنار هم باشند و در مسیر درست حرکت کنند، کشور و مردم خوشحال می شوند.

منتظری افزود: آسیب های جامعه باید جدی گرفته شود و مشکلات به دیگران منتقل نشود، اگر هرکس آن طور که انتظار می رود در جایگاه خود عمل کند عدالت در جامعه ایجاد می شود.

وی تصریح کرد: اگر اجرای احکام به درستی انجام شود عدالت برقرار می شود، هر فردی در ایجاد جامعه پیشرفته مشارکت می کند و اگر امروز فردی در جامعه مشکل دارد نشان می دهد که برخی به وظیفه خود عمل نکرده اند.

هیچ بهانه ای برای فساد در قوه مجریه وجود ندارد

منتظری تصریح کرد: وجود آسیب های اجتماعی و مفاسد در دستگاه های اجرایی توجیهی ندارد و باید با انجام وظایف از این مشکلات جلوگیری کرد.

وی با اشاره به اینکه آسیب های اجتماعی از بدو تولد اسلام تا امروز ناشی از نافرمانی مدیران جامعه است، گفت: اکثر مردم ایران در مسیر اسلام و انقلاب حرکت می کنند، پس باید مراقب باشند و اگر مشکلی دیدند. ، به دستگاه قضایی ارجاع دهید.

منتظری ادامه داد: از آسیب ها صرف نظر نکنید زیرا این وظیفه دستگاه قضایی است و باید بدون درز باشد، با دستمال کثیف نمی توان شیشه را تمیز کرد.

وی با اشاره به اینکه قوه قضائیه گل سرسبد عدالت در جامعه است، خاطرنشان کرد: حاکمان جدید باید برای بهبود وضعیت موجود تلاش کنند و وظایف متعدد خود را به خوبی انجام دهند.

منتظری در خصوص سامانه نظارت مردمی نیز افزود: در دستگاه قضایی و در دادسرا سامانه ای وجود دارد که مردم می توانند از این پنجره درخواست خود را بیان کنند.

رسیدگی جدی به تغییرات کاربری توسط قوه قضاییه

وی در خصوص جلوگیری از استفاده مجدد از اراضی گفت: اراضی کشاورزی جزء منابع ملی و حقوق عمومی است و هر دستگاهی باید به وظایف خود عمل کند و از استفاده مجدد جلوگیری کند و در صورت وجود استفاده مجدد قوه قضاییه با آن برخورد خواهد کرد. با او

منتظری با اشاره به اینکه ساماندهی خودرو در حیطه وظایف قوه قضائیه نیست، گفت: اگر سیاست های مضر برای تولید و اشتغال باشد، وارد عمل می شویم و از تضییع حقوق مردم جلوگیری می کنیم.

بخشی از کشف حجاب به دلیل بی توجهی به کار فرهنگی است

دادستان کل کشور گسترش بدحجابی و حجاب را یک معضل فرهنگی تعریف کرد و افزود: دستگاه قضایی به وظایف خود در این زمینه عمل می کند.

وی با بیان اینکه در این زمینه نقص قانونی داریم که برای آن لایحه ای تدوین و تقدیم دولت شده است، ادامه داد: دولت پس از ایجاد تغییراتی لایحه را به مجلس معرفی کرده است و انتظار می رود مجلس این موضوع را تصویب و نهایی کند. به آرامی قانون

منتظری اضافه کرد: بخشی از مشکلاتی که در برخورد با حجاب وجود دارد ناشی از ایرادات قانونی است و البته خود مردم نیز در این زمینه مسئولیت دارند.

دادستان کل کشور تصریح کرد: اگر مشخص شود کسانی که خط دشمن را برای افشای حجاب و توهین به مقدسات دنبال می کنند، قوه قضائیه و دستگاه امنیتی با آن برخورد خواهد کرد.

وی در پایان گفت: فیلتر برخی شبکه های اجتماعی یک مصوبه اجباری است و تا زمانی که مدیران شبکه های اجتماعی با پذیرش مقررات ما موافقت نکنند، وضعیت ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید