مردم نظام را نظام خدماتی می دانند/ خدمات انقلاب اسلامی قابل مقایسه با دوران پهلوی نیست


ساعت: 15:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۶
کد خبر: 1806209

حسین محمد صالحی دارانی با اشاره به اینکه مردم نظام را نظام خدماتی می دانند، گفت: خدمات انقلاب اسلامی قابل مقایسه با دوران پهلوی نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین محمد صالحی دارانی در گفت و گو با صبح زاگرس گفت: خدمات نظام اسلامی به مردم و مستمندان قابل مقایسه با دوران ذلت بار پهلوی نیست.

وی افزود: هزاران نفر از روستاییان کشور از کوچکترین خدمات و حتی راه و امکانات بهداشتی برخوردار نیستند اما به برکت انقلاب اسلامی امروز روستاها از امکانات لازم برخوردار هستند بنابراین اگر وارد روستایی شوید مهمترین مشکل 3G یا 3G است. سرعت 4G روستا.” آنها می دانند.

یکی از اعضای کمیسیون داخلی و شورا گفت؛ با درایتی که خمینی رحمه الله در آن زمان دارم و اساس جهاد سازندگی، بسیاری از مشکلات روستایی و مناطق محروم از جمله آبراه و مشکلات بهداشتی را حل کرد و زیرساخت ها را به روستاها آورد.

نماینده مردم فریدون و فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال های اول انقلاب اسلامی خدمات ارزنده ای از جمله مخابرات، بهداشت و درمان، برق، اعزام پزشک به روستاهای بزرگ انجام شد و اتفاقات خوبی بود. ساخته شد.

محمد صالحی افزود؛ در شهرهای بزرگ همه خدمات ارزنده ارائه می شد و طبق تحقیقات و خدمات ارزنده ای که این سیستم ارائه می کرد، مردم به این سیستم به عنوان یک سیستم خدمت رسانی با دولت های مختلف نگاه می کنند.

وی گفت: مردم پس از 43 سال زندگی به برکت انقلاب اسلامی وقتی مشکلی پیش می آید وفاداری خود را به این نظام نشان داده و حمایت خود را از نظام اسلامی اعلام کرده اند. خدای نکرده با تشکیل دولت جدید فشار اقتصادی که در سال های اخیر به مردم تحمیل شده برداشته شود تا بتوانیم در گام دوم انقلاب قدم های محکم تری برداریم و کاستی هایی را که در همه جای کشور وجود دارد برطرف کنیم. کشور. کشور

این نماینده مجلس در پایان گفت: قبل از انقلاب جمعیت روستاهای ما بیشتر بود اما همچنان در روستاها حداقل پایه داشتیم و حتی درصد کمی از آنها باسواد بودند. در برخی از روستاهای کشور اصلاً امکانات وجود نداشت و این قابل مقایسه نیست، با ثروتی که در آن زمان در کشور وجود داشت، از نظر جمعیتی اکنون دو برابر شده و باید خدمات بیشتری ارائه شود، البته تعداد زیادی مردم و عموم مردم از این خدمات و سیستم راضی هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید