متحد هستیم تا حداقل به یک مرحله از جام جهانی برسیم/ برای اولین بار پدر و مادرم را دیدم; سپس اسب ها!


ساعت: 11:58
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877250

ما باید مسائل سیاسی را به سیاستمداران بسپاریم و می خواهیم فوتبال بازی کنیم.

مهاجم تیم ملی ایران در تیم فوتبال بایرلورکوزن گفت: بعد از به دنیا آمدن اول مادر و پدرم و سپس اسب ها را دیدم!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سردار آزمون، ملی پوش ایرانی لژیونر ایرانی تیم فوتبال بایرلورکوزن آلمان در گفت و گو با سایت باشگاه بایرلورکوزن گفت: بعد از به دنیا آمدن اول مادر و پدرم و سپس اسب ها را دیدم! قبل از مسابقات همیشه فیلم می بینم. از اسب های من. و اگر خانواده و دوستانم ویدیویی از آنها برای من ارسال نکنند، دیوانه می شوم.

او درباره علاقه اش به اسب و خرید اولین اسبش در 17 سالگی می گوید: «گاهی اوقات نام اسب هایم را فراموش می کنم. بعد از خداحافظی از فوتبال نمی خواهم مربی یا مدیر شوم و دوست دارم زمان بیشتری را با اسب ها بگذرانم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: قبلا در والیبال خوب بازی می کردم اما همه به من می گفتند فوتبال را انتخاب کن. زمانی که در یک تورنمنت بین المللی آقای گل شدم و از روسیه پیشنهاد دریافت کردم، مسیرم مشخص بود. از پدر، مادر، دوستان و اسب هایم دور بودم و شرایط سختی برایم بود. من تنها بودم اما ایرانی هستم و نمی ترسم

آزمون در بخشی از این گفت و گو به جنگ روسیه و اوکراین اشاره می کند و تاکید می کند: مدت زیادی است که در روسیه زندگی می کنم. آنجا احساس راحتی می کردم و مردم با من خوب رفتار می کردند. من یک سیاستمدار نیستم و نمی خواهم در مورد جنگ صحبت کنم. با این حال من به عنوان یک شخص می گویم که در دنیا نباید جنگ شود.

ستاره تیم فوتبال بایر لورکوزن آلمان در مورد زحمات خود در بوندسلیگا گفت: بعد از بازی مقابل کلن بسیار ناامید شدم و می دانستم این دیدار چقدر برای باشگاه و هواداران مهم است. تمام تلاشم را می کنم تا در فصل آینده موفق باشم. من در باشگاه با استقبال خوبی مواجه شدم و اوقات خوشی را با تیم سپری می کنیم. به خصوص در مکزیک. می خواهم در دفاع یا حمله به تیم کمک کنم و فصل بعد می توانم عملکرد بسیار بهتری داشته باشم. امیدوارم فصل را خیلی خوب شروع کنم.

ملی پوش ایرانی در خصوص گروه سیاسی تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر گفت: به همه بازیکنان احترام می گذاریم و مشکلی بین ما بازیکنان وجود ندارد. ما باید مسائل سیاسی را به سیاستمداران بسپاریم و می خواهیم فوتبال بازی کنیم. همه ما برای رسیدن به حداقل یک مرحله از جام جهانی متحد هستیم.

آزمون در پایان گفت: ترکمن های زیادی در شمال ایران زندگی می کنند. ما ترکمن هستیم اما به ایرانی بودنمان افتخار می کنیم. ایرانی ها عاشق فوتبال هستند و بسیار پرشور هستند. من در هر بازی خانگی پرچم های ایران زیادی می بینم و ایرانی ها اغلب با من صحبت می کنند. این باعث خوشحالی من می شود. فقط وقتی به شهرم می روم می خواهم با خانواده و اسب هایم وقت بگذرانم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید