مدال آوران شنا در بازی های آسیایی هانگژو / ترکیب نهایی هفته آینده اعلام می شود


ساعت: 12:55
تاریخ انتشار: 1401/01/30
کد خبر: 1823174

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: به جامعه ورزش قول می دهیم در بازی های آسیایی هانگجو موفق باشیم و مدال آوری کنیم و با دست پر به کشور عزیزمان بازگردیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ; علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: خوشبختانه قایقرانان با 25 مدال رنگی به ایران بازگشتند و توانستیم در ایام نوروز افتخاری برای خانواده قایقرانی به ثبت برسانیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: در چند سال اخیر به ویژه در دوران تاج، مسابقاتی را همکاران ما طراحی کرده اند که ورزشکاران خارج از رقابت نبوده و همیشه آماده رقابت هستند و خوشبختانه در این زمینه نتایج خوبی کسب کرده ایم. “

وی در ادامه به بازی های آسیایی هانگجو اشاره کرد و افزود: شرایط ورزشکاران با توجه به گزارش مربیان و رکوردهای کسب شده در مسابقات مختلف این نوید را می دهد که در بازی های آسیایی نیز موفق باشیم و مدال بگیریم. “

سهرابیان با اشاره به کسب 7 مدال در بازی های آسیایی قبلی، گفت: با توجه به اینکه فدراسیون قایقرانی در بازی های آسیایی جاکارتا موفق به کسب مدال طلا نشد، باید تلاش کنیم تا در این دوره از مسابقات یک مدال طلا یا مدال های بیشتری کسب کنیم. . “

رئیس فدراسیون قایقرانی در خصوص اعلام نهایی فینالیست های بازی های آسیایی هانگجو گفت: با توجه به اینکه فینالیست ها باید تا خرداد ماه معرفی شوند، هفته آینده در رشته قایقرانی و سپس در آب های آرام انتخابی نهایی را خواهیم داشت.

سهرابیان در خصوص استفاده از مربیان خارجی برای ورزشکاران گفت: درخشش قایقرانان دختر و پسر در مسابقات قهرمانی تایلند و کسب 25 مدال در رقابت با نمایندگان ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان و سایر نمایندگان حاصل دوره 4 ماهه برزیل است. مربی سخت کار می کند و برنامه ریزی می کند.”

وی با اشاره به پیشرفت قایقرانان گفت: با توجه به برنامه ریزی دقیق و متمرکز سرمربی و ارتقای تکنیک ها و برنامه ریزی های جدید در تمرینات ورزشکاران، قطعاً شاهد پیشرفت بیشتر ورزشکاران خود در بازی های آسیایی خواهیم بود. هانگژو و بهترین نتایج را کسب کنید.” ما در حال حاضر در جام جهانی زیر 23 سال برای بزرگسالانی که به اردوهای آموزشی نیاز دارند، روبرو هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید