رسمی؛ تعویق بازی های آسیایی هانگژو در جلسه شورای المپیک آسیا/ اعلام زمان مناسب مسابقات تا ماه آینده


ساعت: 11:56
تاریخ انتشار: 1401/02/16
کد خبر: 1836681

شورای المپیک آسیا با تعویق بازی های آسیایی 2022 موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ شبکه خبری سی سی تی وی چین صبح امروز گزارش داد که شورای المپیک آسیایی تصمیم گرفته است بازی های آسیایی هانگژو در سال 2022 را به تعویق بیاندازد.به گزارش رسانه های چینی، مدیرکل شورای المپیک آسیایی اعلام کرد نوزدهمین دوره بازی های آسیایی تا 25 سپتامبر 2022 (شهریور) 19 تا 3 اکتبر 1401) در هانگژو، به تعویق افتاد. .

به گفته تلویزیون مرکزی چین (CCTV) تاریخ دقیق مسابقات در آینده اعلام خواهد شد. سایت کمیته ملی المپیک کشورمان نیز در این باره می نویسد: در هفتاد و هفتمین نشست شورای اجرایی شورای المپیک آسیایی OCA که در تاشکند ازبکستان برگزار شد، تصمیم گرفته شد تا بازی های آسیایی هانگژو 2022 به تعویق بیفتد.

در این جلسه پس از درخواست کمیته برگزاری بازی های آسیایی هانگژو مبنی بر به تعویق انداختن بازی ها، این درخواست توسط هیات اجرایی OCA مورد تایید قرار گرفت و مقرر شد بررسی های لازم انجام شود. بر اساس این گزارش، شورای المپیک آسیایی در ماه آینده کمیسیونی را برای بررسی برنامه های جهانی و قاره ای سال آینده تشکیل می دهد تا زمان مناسبی را برای تاریخ جدید بازی های آسیایی هانگژو تعیین و اعلام کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید