اکبری: به دنبال انتقام بازی مقابل شهداب نیستیم/مشهور: سال آینده لژیونر هستم/فیاسی: قوی تر از قبل هستیم


ساعت: 19:56
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1840053

بازیکن، کاپیتان و سرمربی تیم والیبال پیکان پس از صعود به فینال جام باشگاه های آسیا اظهار نظر کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سرمربی، کاپیتان و جانشین تیم والیبال پیکان در نشست خبری پس از دهمین صعود به دیدار فینال جام باشگاه های والیبال آسیا در خصوص این موضوع اظهار نظر کرد.


اکبری: به دنبال بازی انتقامی مقابل شهداب نیستیم

پیمان اکبری سرمربی پیکان در نشست خبری پس از بازی گفت: به تیم قزاقستانی بابت مبارزه شان تبریک می گویم. آنها بسیار هوشمندانه کار کردند، در مسابقات قبلی با سه بازیکن اصلی خود بازی نکردند و امروز از آنها استفاده کردند. ست اول فوق العاده خوب کار کرد، اگرچه ما خوب بودیم، اما قزاقستان برنده شد. خوشحالم که بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند. در مجموع بازی شگفت انگیز بود، انتظاراتم از بازیکنان برآورده شد و توانستیم به فینال برسیم. صعود به این مرحله را به هواداران باشگاه و همه ایرانیان تبریک می گویم.

وی ادامه داد: منتظر مشخص شدن حریف در آخرین مرحله هستیم تا بتوانیم برنامه خوبی را در نظر بگیریم و بازی خوبی داشته باشیم، خوشحالیم که هموطنمان به فینال می رسد و اگر این اتفاق بیفتد، این اتفاق خواهد افتاد. فینال تمام ایران باشد. امیدوارم شاهد بازی خوبی از هر دو تیم باشیم که مردم از آن لذت ببرند. تیم ما به دنبال یک نتیجه عالی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شهداب صعود می کند، به دنبال انتقام شکست در فینال لیگ هستید، گفت: این نوع بازی ها را برای ما حساس می کنید. ما به دنبال بازی برگشت در لیگ نیستیم، اما می خواهیم بهترین عملکرد تیممان را داشته باشیم. تیم ما در لیگ دوم بود اما شهداب قهرمان است و سه بازیکن درجه یک دارد. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم و رنگارنگ ترین مدل را بدست آوریم.

وی درباره حضور بازیکنان خارجی در این مسابقات گفت: حضور بازیکنان درجه یک دنیا در این مسابقات برای پیشرفت والیبال ما اتفاق خوبی است. اگر پیکان و شهداب این کار را نمی کردند، مسابقات به این کیفیت نمی رسید. اکثر تیم های حاضر در این مسابقات بازیکنان خارجی دارند و شهداب و پیکان دلیل و حامیان این رویداد بودند. این برای رشد والیبال ایران بسیار خوب است. شاید بازیکنان جوان ما شاهد حرکت هایی از سوی بازیکنان خارجی و افرادی مانند معروف و موسوی باشند که بر رشد والیبال آنها تأثیر بگذارد.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که در صورت فینال ایرانی بهتر نیست از داور ایرانی استفاده کنیم؟ گفت: ما درباره قاضی ایرانی تصمیم نمی گیریم. البته داوران ایرانی با وجود کمبود امکانات در سال های مختلف، همیشه جزو بهترین های آسیا هستند، اما ما تابع هر تصمیمی از سوی مسئولان هستیم.

اکبری درباره مصدومیت انگاپت و احتمال عدم حضورش در فینال گفت: او دچار رگ به رگ شدن آرنج شده و هنوز از وضعیت او اطلاعی نداریم. پزشک باید او را ببیند و نظر بدهد تا در مورد آسیب دیدگی اطلاعات بدهد. در حال حاضر نمی توان گفت که او در فینال بازی می کند یا خیر، ابتدا باید با پزشک مشورت کند.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که آیا در دوران مربیگری خود قول کسب مدال طلا را می دهید؟ وی تاکید کرد: تمام تلاش خود را برای کسب مدال رنگارنگ انجام می دهیم و در صورت کسب طلا آن را به روح حسین مدنی تقدیم می کنم.

اکبری درباره جذب ستاره های والیبال در صورت صعود به جام باشگاه های جهان گفت: او مسابقات را اجرا می کند، اگر زمان باشگاه های جهان به لیگ های خارجی برود نمی توانیم آنها را داشته باشیم و ممکن است مجبور شویم با بازیکنان سطح پایین تر کار کنیم. معروف، موسوی، انگاپت و نیمیر برگشتند البته با شناختی که از پیکان و شهداب دارم، هر دو می خواهند تیم قدرتمندی داشته باشند.


معروف: سال آینده لژیونر می شوم

سعید معروف کاپیتان پیکان در نشست خبری پس از بازی گفت: بازی ها در مرحله حذفی است و همه تیم ها برای پیروزی به میدان می روند. به حریف تبریک می گویم، او در ست اول استثنایی بود اما بازی برای ما بهتر بود. «از آنجایی که در مرحله مقدماتی فشار زیادی روی تیم ما نبود، باید تحت فشار بازی می کردیم و فکر می کنم حریف خوبی داشتیم. در این مرحله خوشحالم که آخرین بازی را با اختلاف بردیم.

او درباره پیش بینی خود برای فینال گفت: فکر می کنم بازی امروز نشان داد که همه تیم ها می توانند حریفان سرسختی باشند. نمی دانم چرا همه می گویند تیم پیکان باید قهرمان شود. فقط ما میزبان هستیم و بقیه تیم ها خوب هستند و بازیکنان خوبی دارند. هر تیمی که به فینال بیاید، سال های بعد فینال جذابی خواهیم داشت و بازی سختی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه آخرین تورنمنت در ایران و احتمال بازگشتش در ایران با بازیکنان بزرگ است، گفت: آینده را نمی توان پیش بینی کرد، اما ما باید لیگ خود را بیشتر روی کیفیت سرمایه گذاری کنیم. . و بازیکنان خارجی بهتری را جذب کند. نگفتم این آخرین تورنمنت من است، اما گفتم سال آینده لژیونر می شوم و در ایران بازی نمی کنم. حرفم را تصحیح می کنم.

به این موضوع می دانی که اگر پیکان به جام باشگاه ها صعود کند باز هم در پیکان بازی می کنی؟ او گفت: “این بستگی به تاریخ باشگاه های جهان و نوع بازیکنانی دارد که می توانند بازی کنند.” فقط گفتم روی کاغذ باید فشار روی شهداب باشد، چون او قهرمان لیگ ایران است و در کنار بازیکنان خوب ایرانی این تیم، سه بازیکن خوب خارجی هم دارد و در واقع باید قهرمان شود. اگر قهرمان شویم، شاهکار ساخته‌ایم، اما هنوز زود است که درباره باشگاه‌های دنیا صحبت کنیم.


فیاسی: ما قوی تر از قبل هستیم

پوریا فیاضی جانشین پیکان در نشست خبری تیم های پیکان تهران و تراز که منجر به برتری 3 بر صفر تیمش شد، گفت: بازی بسیار سختی را مقابل نماینده قزاقستان داشتیم به خصوص در ست اول. . بازیکنان پیکان در سرویس خیلی خوب بودند اما درآمد قزاق ها در برخی از لحظات مسابقه خیلی خوب بود و برای ما سخت بود.

بازیکن تیم والیبال پیکان گفت: خوشحالیم که توانستیم این تیم را شکست دهیم و به دیدار فینال برسیم. زمان زیادی برای بازی فردا نداریم و باید با آمادگی کامل به میدان برویم. فرقی نمی کند فردا با شهداب بازی کنیم یا با نماینده ژاپن، فقط امیدوارم در آخرین دیدار این دوره از مسابقات به پیروزی برسیم و قهرمانی تیم پرافتخار پیکان را کسب کنیم.

وی درباره وضعیت فعلی پیکان و مقایسه با تیم پیکان در لیگ برتر مردان ایران در سال 1400 و انتقام شهداب در صورت رسیدن به فینال تصریح کرد: در لیگ برتر شرایط تیم متفاوت بود و اکنون قوی تر شده ایم.

وی تاکید کرد: اینجا انتقام در ورزش نیست و سایت افزایش دوستی هاست. هر دو تیم برای قهرمانی و مدال طلا می جنگند. باشگاه پیکان در تلاش است تا میزبانی مناسبی از این مسابقات داشته باشد و در صورت قهرمانی قدردان بخشی از این زحمات خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید