امکانات بوکس در حد بازی های المپیک و آسیایی نیست/ من و علی اکبری تیم برنده هستیم!


زمان: 08:18
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1814297

مدال پرافتخار جهان دیده نشده بود وگرنه وضعیت ما فرق می کرد.

سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان گفت: شرایط ما اصلا در حد بازی های المپیک و آسیایی نیست و مسیر ما باید المپیکی باشد تا در هانگژو موفق شویم.

علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا در خصوص رقابت های انتخابی در این اردو گفت: برگزاری مسابقات انتخابی با حدود 30 بوکسور کار سختی است؛ در حالی که 30 بوکس در این رقابت ها حضور دارند. البته بوکسورهای خوب هم جزو آنها بودند و در واقع هر روز تمرین می کنیم و مسابقه می دهیم تا حداکثر تمرین را داشته باشیم.

وی گفت: شرایط ما اصلا در حد بازی های المپیک و آسیایی نیست. امیدوارم کمیته ملی المپیک بخشی از نیازهای ما مانند خوراک، پوشاک و… را برطرف کند و شرایط را بهبود بخشد. برای موفقیت باید المپیکی باشیم.

استکی درباره آمادگی برای بازی های آسیایی 2022 هانگژو گفت: ما با 8 بوکسور مسابقه خواهیم داد و باید از تیم جوان بوکس ایران حمایت شود. چون بوکس خوابگاه خودش را ندارد. البته سایر تمرینات و شرایط ما عالی است.

وی گفت: فکر نمی کنم مدال جهانی دانیال شهباش دیده شده باشد وگرنه الان وضعیت ما فرق می کرد. برخی از روسای فدراسیون ها با بی احترامی مطالبات زیادی را مطرح می کنند، اما ما این را نمی گوییم. اگرچه حق با آنهاست.

سرمربی تیم ملی بوکس تاکید کرد: باید مدال طلای بازی های آسیایی و خدای نکرده مدال المپیک را به رکورد جوایز بوکس ایران اضافه کنیم تا فعلا بتوانیم از نتایج و اقدامات خود صحبت کنیم. ما به کار خود برای بازی های هانگژو ادامه خواهیم داد و به دنبال بهترین ها خواهیم بود.

وی در خصوص عدم برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی ارمنستان گفت: سعی کردیم با برگزاری بازی هایی در اردو با بوکسورهای باتجربه و بهتر این خلاء را پر کنیم. همچنین در حال تدارک اردوی مشترک با ازبکستان هستیم که به زودی خبر رسمی آن منتشر خواهد شد.

استکی گفت: این اردو به طور رسمی برگزار می شود و ممکن است در طول مسابقات تایلند برگزار شود. آب و هوا دهه اول فروردین است و از 25 فروردین سال جدید وارد فاز نظامی می شویم.

وی با بیان اینکه با امیرعلی اکبری کار کرده است اذعان داشت: 3 سال پیش امیر به این نتیجه رسید که می تواند به تنهایی به کارش ادامه دهد اما با حاشیه هایی که برایش پیش آمد از روزهای اوج خود فاصله گرفت. هیچ ورزشکاری به اندازه او تمرین نکرده و زحمت کشیده است.

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: امیر مثل پسر کوچک من است و به درخواست او و بیش از 10 هزار نفر دوباره با هم شروع به کار کردیم. مهم نیست چرا تسلیم می شویم. من مربی بوکس او هستم و تمریناتش را هدایت خواهم کرد.

استکی در پایان گفت: برنامه ام را به گونه ای انجام دادم که تیم ملی آسیب نبیند و هر زمان که در مرحله اردو یا مسابقه باشیم، علی اکبری در کمپ روسیه تمرین خواهد کرد. حال امیر بهتر شده و در اردیبهشت مسابقه دارد. من و او تیم برنده هستیم و به روزهای خوب گذشته برمی گردیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید