آماده ارائه یک بازی منطقی و قوی مقابل بسکتبال ژاپن هستیم/ حدادی و یخچال به استرالیا نمی آید


ساعت: 17:25
تاریخ انتشار: 06/02/1401
کد خبر: 1892399

سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان از آمادگی این تیم در آستانه چهارمین پنجره مقدماتی جام جهانی و بازی با ژاپن ابراز خرسندی کرد و قول داد تیم ملی بازی خوب و منطقی مقابل این حریف انجام دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید ارمغانی در آستانه دیدار تیم ملی بسکتبال ایران مقابل ژاپن در پنجره چهارم مقدماتی جام جهانی گفت: 20 روز پیش آماده سازی برای دیدار مقابل ژاپن را آغاز کردیم. در این بازی ها علاوه بر بازیکنان جدید ایرانی، تعدادی بازیکن باتجربه نیز حضور داشتند و تجربه خوبی بود.

سرمربی تیم ملی بسکتبال افزود: در دیدارهای تدارکاتی مقابل ژاپن توانستیم از چند بازیکن جوان خود استفاده کنیم و پس از بازگشت از ژاپن تمرینات خود را در تهران ادامه دادیم و خوشبختانه تیم ملی در شرایط خوبی قرار دارد. و مقابل زاپن تمام تلاشمان را کردیم، بازی منطقی به نمایش خواهیم گذاشت و امیدوارم فردا بچه ها بازی خوب و قدرتمندی ارائه دهند.

سعید ارمغانی گفت: خوشبختانه برای بازی ژاپن مصدومی نداریم و انشالله صبح روز جمعه برای بازی با استرالیا راهی آن کشور خواهیم شد و با صحبتی که با حامد حدادی داشتیم کاپیتان تیم ملی نخواهد بود. با ما در این سفر.” بهنام چگری هم باید به باشگاهش برگردد.

دیدگاهتان را بنویسید