مسابقات قهرمانی جهان هندبال ساحلی نوجوانان استقرار بازیکنان زیر سن قانونی در ساحل در مسافران یونان/هراکلیون برقرار شد.


ساعت: 15:32
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1855149

تیم هندبال ساحلی جوانان ایران برای حضور در جام جهانی امشب راهی یونان می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم هندبال ساحلی جوانان ایران برای حضور در جام جهانی 2022 امشب (شنبه) از تهران به مقصد هراکلیون یونان سفر می کند.

پرخم ایمانی، متین گلدن، آراد حسینی، حسین حیدر، علی حیدر، حامد شمس، محمدمهدی حیدریان پور، مصطفی انتشاری، علی سعیدی و علیرضا علیپور ملی پوشان ساحلی ایران در جام جهانی هستند.

مهدی قشقایی راد (سرمربی)، رضا مصباحی (مربی)، حبیب الله بردسیری (مربی)، غلامحسین نیکویی (مدیر) و رضا سرسنگی (درمانگر) کادر فنی تیم ملی ایران در این رقابت ها را تشکیل می دهند. آنتونیو گرا پیشه نیز به عنوان مدیر فنی به همراه تیم هندبال ساحلی جوانان ایران در جام جهانی حضور دارد.

دومین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نونهالان جهان از 14 تا 19 ژوئن 2022 (24 تا 29 خرداد 1391) در شهر هراکلیون یونان برگزار می شود و تیم ملی ایران در این گروه حضور دارد. آ آنها با تیم های سوئد، قطر و آمریکا هم گروه هستند.

تیم هندبال جوانان ایران از ساعت 12:40 روز سه شنبه 24 خرداد در اولین بازی خود به مصاف آمریکا می رود و در همان روز از ساعت 18:10 به مصاف قطر می رود و در سومین دیدار تیم ملی ایران به مصاف سوئد می رود. بازی مرحله گروهی روز چهارشنبه 25 خرداد ساعت 16:30.

بر اساس گروه بندی، 16 تیم حاضر در رویداد در 4 گروه 4 تیمی قرار می گیرند که 3 تیم اول هر گروه به دو گروه اصلی 6 تیمی راه پیدا می کنند.

4 تیم برتر مرحله دوم به مرحله یک چهارم نهایی و سپس به نیمه نهایی و فینال راه خواهند یافت.

تیم های هندبال ساحلی نوجوانان ایران با قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا جواز حضور در جام جهانی را کسب کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید