تا زمانی که سن و بدنم اجازه دهد در دنیای هندبال می مانم / امیدوارم با فرناندز از مسابقات قهرمانی آسیا مدال بگیرم.

ساعت: 12:10
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1794148

با ورود بازیکنان خارجی به لیگ کویت، بازیکنان خارجی با کیفیت بالا آمده اند

فوتبالیست کویتی العربی گفت: امیدوارم با دانش و تجربه سرمربی اسپانیایی تیم ملی بتوانیم در مسابقات قهرمانی آسیا مقام و سهمیه جهانی را کسب کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، سجاد استکی، لژیونر هندبال گفت: در حال حاضر در لیگ هندبال العربی کویت بازی می کنم.

وی افزود: امسال سطح لیگ کویت نسبت به سال گذشته بهتر شده است زیرا امسال بازیکنان خارجی اجازه ورود به لیگ را پیدا کردند و تیم ها موفق شدند چند بازیکن اروپایی و حرفه ای را به خدمت بگیرند که باعث شد سطح لیگ کویت بهتر شود. نسبت به سال گذشته مشکل است و نتایج نیز نزدیک است.

استکی گفت: از مصدومیت کشاله رانم بهبود یافتم و در حال بهبودی هستم و از این بابت خوشحالم. با ریکاوری پایم توانستم در چند بازی اخیر خوب بازی کنم و گلزنی خوبی داشته باشم.»

وی با اشاره به تیم ملی هندبال کشورمان که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند، ادامه داد: اسپانیا مربیان خوب و با تجربه ای در دنیای هندبال دارد و مانوئل مونتایا فرناندز سرمربی تیم ملی کشورمان نیز از این قاعده مستثنی نیست. قانون.”

استکی گفت: امیدوارم با دانش و تجربه فرناندز در عربستان به نتایج خوبی اعم از مدال و جهانی شدن برسیم تا در این شرایط مردم را خوشحال کنیم.

وی در پایان درباره اهداف کوتاه مدت و بلندمدت خود گفت: در حال حاضر فقط به هندبال فکر می کنم و تا زمانی که سن و بدنم اجازه دهد در دنیای هندبال می مانم، اما این کار را نکرده ام. هنوز نتوانسته ام این تصمیم را بگیرم.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید