امیدوارم در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا سند افتخار دختران ایرانی باشیم


ساعت: 21:48
تاریخ انتشار: 28.08.1401
کد خبر: 1912231

معاون ورزش بانوان از تمرینات تیم ملی هندبال بانوان بازدید کرد

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در آستانه اعزام تیم ملی هندبال بانوان به مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی با بازدید از سالن هندبال از تمرینات تیم ملی بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال؛ اردوی تیم ملی بانوان ایران با حمایت باشگاه سنگ آهن یزد برای حضور در مسابقات جام جهانی در حال برگزاری است و امروز شنبه 7 آبان ماه دکتر مریم کاظمی پور معاون امور بانوان وزارت کشور ورزش و جوانان به همراه لیلا زکی زاده مدیرکل دفتر سیاست گذاری و توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و فشانا دهقانی معاون بانوان رئیس جمهور با حضور در سالن هندبال از تمرینات تیم ملی بازدید کردند.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با آرزوی موفقیت برای تیم ملی هندبال بانوان در مسابقات پیش رو گفت: انشاالله حضور شما در مسابقات قهرمانی آسیا گواهی بر سربلندی دختران ایرانی باشد. و امیدوارم در این مسابقات موفق باشید. با در نظر گرفتن دستاوردهای اخیر هندبال بانوان، تلاش می کنیم تا حضور تیم ملی هندبال بانوان در بازی های آسیایی 2022 را قطعی کنیم.

وی ادامه داد: تیم های ملی هندبال بانوان آنقدر سربلند هستند که همیشه در نشست های مهم ورزشی بانوان از هندبال بانوان ایران یاد می کنم. مطمئنم با مدیریت خوب فدراسیون هندبال روند موفقیت هندبال ایران به ویژه در رده بانوان ادامه خواهد داشت.

دکتر کاظمی پور حضور موفق هندبال بانوان در رویدادهای بین المللی را نقش بسزایی در موفقیت ورزش بانوان عنوان کرد و گفت: تیم های ملی هندبال بانوان در سال گذشته در تمامی رده های سنی موفقیت هایی کسب کرده اند و امیدوارم تیمی اعزام شود. به مسابقات قهرمانی آسیا که ترکیبی از بازیکنان خواهد بود. بازیکنان جوان و با تجربه ای دارد و می تواند روند موفقیت در هندبال ایران را ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید